Desfasurata cu ajutorul Toyota C-HR, productia teatrala cu Milla Jovovich s-a desfasurat pe 7 scene, a purtat numele “The Night That Flows” si s-a desfasurat in spatiile de mari dimensiuni de la The Printworks, din Londra
adplayers.info
Desfasurata cu ajutorul Toyota C-HR, productia teatrala cu Milla Jovovich s-a desfasurat pe 7 scene, a purtat numele “The Night That Flows” si s-a desfasurat in spatiile de mari dimensiuni de la The Printworks, din Londra. Cei 100 de invitati VIP au fost parte dintr-o o poveste imaginara despre o noapte ce descopera ritmul si viata din cinci orase europene: Berlin, Milano, Paris, Barcelona si Londra.
Din partea Romaniei au fost invitati jurnalistul George Buhnici si vedeta TV Nicolai Tand, cei doi descoperind noul model Toyota C-HR si flow-ul urban al acestuia prin prisma experientei uimitoare “The Night That Flows”.
Prezentat intr-un spatiu inchis, realizat integral din oglinzi, noul model C-HR a devenit vedeta unui show de moda atipic. Amplasat pe o platforma rotativa 360 de grade, noul C-HR si-a etalat toate unghiurile designului dinamic, iar fiecare detaliu a fost expus intr-o maniera eleganta.
In calitate de narator al acestei puneri in scena, Milla Jovovich a creionat in mod inedit intreaga poveste desfasurata in jurul invitatilor, care din spectatori au devenit actorii principali in spectacol. Conceptul acestei aventuri senzoriale ce prinde amploare si forma in imaginatia participantilor a fost inspirat de formele fluide ale noului model Toyota C-HR, designul masinii fiind gandit sa ofere senzatia de miscare, chiar si cand masina sta pe loc.
Evenimentul a fost creat de o echipa formata din cei mai talentati specialisti in regie si scenografie, toti reuniti sub coordonarea lui Jonny Grant si Hamish Jenkinson-directorii de creatie de la The Department, iar Jessica Rees Middleton a fost producatorul executiv al intregului proiect.
“Am primit cu mare bucurie invitatia de a face parte din acest proiect. Imi place la nebunie ca experienta teatrului imersiv ii duce pe toti cei implicati intr-o calatorie unica pe care fiecare o experimenteaza diferit” a declarant vedeta serii Milla Jovovich.
„Era ceva ce imi doream de foarte mult timp sa fac, iar atunci cand a venit propunerea din partea Toyota am perceput-o ca pe o provocare actoriceasca careia trebuia sa-i raspund pozitiv. Modelul C-HR este un concept absolut nou pentru Toyota bazat pe calitate si cu un mare accent pus pe stil. Este o masina frumoasa, cu un interior extrem de stilat”.
Jan Verhaegen, Brand Manager si Marketing Communications la Toyota Europa a declarat: “Modelul C-HR este un concept absolut nou pentru brandul Toyota, si complet diferit de tot ce am creat pana acum. Tocmai de aceea am fost constienti ca era necesara o lansare creativa, atipica si inovatoare prin care sa transmitem conceptul de Flow, atat de vizibil in tot ceea ce inseamna aceasta masina. Prin sloganul “The Night That Flows” surprindem nu doar caracterul inovator si dinamic al modelului C-HR, ci si ca este masina ideala pentru oamenii care au o viata in permanenta miscare.”
Mai mult in PR