( AdPlayers.ro ) Toyota Romania a lansat, la inceputul acestei luni, site-ul noului model Yaris. NoulYaris.ro a fost lansat cu agentia Ninespices, specializata in design interactiv si publicitate online. Actiunea Toyota Romania are loc in cadrul unui program mai amplu de dezvoltare a prezentei pe web, sustin oficialii agentiei.
“Toyota a apelat la agentia Ninespices pentru dezvoltarea integrala a site-ului cat si pentru campania de promovare pe web derulata prin reteaua Boom.ro”, a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro Mihai Fanache, Managing Director al agentiei Ninespices.
NoulYaris.ro ( www.noulyaris.ro ) este construit in jurul conceptului "Advanced Thinking" promovat de Toyota si include, in structura de navigatie, cele 5 componente ale acestuia: design, calitate, tehnologie, placerea de a conduce (placere), nivel superior de siguranta (siguranta)
“Site-ul se adreseaza persoanelor active, cu legaturi broadband la internet, pasionate de tehnologie si inovatie” mai sustine Mihai Fanache. “Usor de folosit si prietenos”, afirma Executivul Ninespices, NoulYaris.ro “, a atras peste 100 de vizitatori in showroom-urile Toyota in primele 15 de zile de la lansare”.
Bogat “ilustrat” in filmulete de scurta durata, NoulYaris.ro te invita sa faci o plimbare atat in exteriorul noului model cat si in interiorul acestuia, detasandu-se de imaginile statice sau rotatiile de 360% in jurul masinii din site-urile de prezentare ale altor masini. Mai mult, filmul care prezinta spatiile de depozitare ale noului model Yaris de la Toyota, nu a ezitat sa foloseasca chiar prezenta umana care acceseaza fiecare din aceste spatii.
Infiintata in anul 2003, Ninespices ( www.ninespices.com ) este o agentie specializata in design interactiv si publicitate online. Potrivit oficialilor sai, in portofoliul de clienti al agentiei se regasesc companii precum Connex-Vodafone, HP Romania, Interbrew, Colliers sau Porsche Romania.
( Iulian Toma, info@adplayers.ro )
.. .. .. ..