Toyota Yaris: Gloria lui Sapte, Saatchi & Saatchi
Luni, 24 Martie 2008

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Saatchi & Saatchi si Toyota promit 5 stele pentru protectia consumatorilor atunci cand aleg Yaris. Dupa cum sustin reprezentantii agentiei de publicitate, platforma de comunicare “7 Avantaje Yaris” isi propune sa faca tangibile beneficiile brandului pentru a sustine pozitionarea premium si a construi “valoare”.

 

Derulat in media de agentia Zenith Media, conform autorilor, campania beneficiaza de un spatiu generos de expunere, fiind dezvoltata pe  TV, retea nationala de OOH, on line, print, radio, in-store.

 

Ideea campaniei se bazeaza pe metamorfoza beneficiului in masina, utilizand, potrivit agentiei,  simboluri expresive, “proaspete” si memorabile: Fiabilitatea, siguranta, spatiul generos, tehnologia de ultima ora, agilitatea, ergonomia si ecologia. Vizualul campaniei de comunicare scoate in evidenta cele 7 avantaje Yaris inclusiv in PR-ul campaniei de comunicare (foto). 

/ WORK

Titlu: Gloria lui Sapte

Produs: Toyota Yaris

Advertiser Toyota Romania

Agentie:  Saatchi & Saatchi:

 

Mihai Bordeanu - Commercial Director ,

Veronica Mircea – Marketing Director, 

Irina Izota - Brand Manager.

 

Carmen Barda –Account Director, 

Livia Costea - Senior Account Executive,

Nick Hine - Creative Director,

Marius Tianu - Senior Copywriter,

Arnold Estefan - Art Director,

Ionut Vlad – Art Director,

Tudor Badica – Production Manager, 

Dan Butoi – DTP,

Adi Popescu – DTP,

Anda Stancescu – Production Director.

 

Agentie de media:  Zenith Media:

George Floricel – Communication Planner,

Mihaela Cojocaru –– Communication Planner.

 

 


PUBLICITATE: