Pentru al patrulea an consecutiv, campania de admitere a Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti (UTCB) se deruleaza in mare parte online. Anul acesta tinerii absolventi de liceu pasionati de tehnologie si constructii sunt invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa inceapa reconstructia Capitalei in Minecraft, urmand pasii detaliati pe landing page-ul de campanie: https://admitere.utcb.ro/minecraft/
AdPlayers. info
Modern, creativ, inedit, bazat exclusiv pe felul in care tinerii talentati de astazi si-ar dori sa arate Capitala Romaniei in 2023: la doar doua saptamani de la lansarea serverului dedicat, Bucurestiul incepe sa capete forma in Minecraft, in linie cu imaginatia noilor generatii, in cadrul campaniei de admitere a Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti (UTCB).
Coordonata de agentia Cognition, parte din grupul Godmother, pentru al patrulea an consecutiv, campania de admitere a UTCB se deruleaza in mare parte online. Anul acesta tinerii absolventi de liceu pasionati de tehnologie si constructii sunt invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa inceapa reconstructia Capitalei in Minecraft, urmand pasii detaliati pe landing page-ul de campanie: https://admitere.utcb.ro/minecraft/
Potrivit comunicarii Cognition, echipa agentiei a conceput aceasta componenta a campaniei de admitere pornind de la elementele care definesc personalitatea noilor generatii, dornice sa se afirme in modalitati diferite fata de predecesorii lor. Identificand punctele comune pe care tinerii absolventi le au cu abordarea si spiritul UTCB, in special includerea tehnologiei si abordarea practica in procesul de invatare, ideea de a-i implica intr-un proces de constructie pe o platforma pe care o iubesc a venit natural.
Tinerii au astfel posibilitatea de a-si demonstra veleitatile tehnice si de constructie, implicandu-se in acest proiect comun de recreare in Minecraft a unor zone istorice din Bucuresti, incluzand strazile de la Bulevardul Nicolae Balcescu pana la Piata Romana, zona centrala cu o insemnatate arhitecturala importanta, aflata in prioritatile autoritatilor pentru consolidare si modernizare.
Campania de admitere UTCB de anul acesta are mai multe componente care completeaza elementul central de reconstructie a Bucurestiului in Minecraft. Mixul de comunicare a fost gandit astfel incat sa fie relevant pentru Generatia Z (principalul public vizat) din punct de vedere al canalelor si continutului. Astfel, campania media si de continut se va derula pe platforme de social media precum Instagram si Twitch si va fi completata cu o campanie incluzand influenceri din domeniu.
Lansat pe 15 iunie 2023, serverul dedicat pentru UTCB a fost accesat deja de peste 500 de jucatori, care au inceput reconstructia Bulevardului Magheru. Pe data de 3 iulie a fost organizat si primul live stream pe YouTube, in cadrul caruia a intrat pe server si primul influencer din proiect, Gannicus96.
Timp de 2 ore, acesta a discutat si construit alaturi de pasionatii de Minecraft prezenti pe server, iar aceasta prima transmisie live a obtinut, pana in acest moment, peste 10.000 de views si 1.200 de aprecieri in retele sociale.
„Universuri infinite, o alegere sigura”, sloganul de anul acesta al campaniei de admitere la Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti, reflecta principalele atuuri ale alegerii unei facultati in cadrul UTCB: varietatea de optiuni si garantia unei cariere bine platite inca de pe durata studiilor.
,,In campania de admitere de anul acesta am adaugat un element nou care sa creasca engagementul in randul viitorilor studenti si in acelasi timp sa le transmita ca UTCB ii intelege si vorbeste pe limba lor. Stim deja ca pentru generatia Z atentia in social media este undeva la 1.3 secunde. Astfel, pentru a le starni interesul fata de campanie, am iesit din display-ul clasic si ne-am dus catre o platforma care le este cunoscuta si le mentine interesul - Minecraft. Gen Z considera jocurile ca fiind o activitate sociala prin care se pot conecta cu prietenii si pot cunoaste alte comunitati online, iar noi am pus la dispozitie spatiul virtual in care ei sa isi testeze creativitatea, sa reconstruiasca Bucurestiul si sa se cunoasca. Dupa 1 iulie, odata cu depunerea dosarului pentru inscrierea la facultate in cadrul UTCB, vor putea incepe sa isi duca visele din online in offline” a declarat Maria Zvenigorodschi, Senior Digital Account Manager Cognition.
„Colaborarea cu Cognition pentru definirea conceptului, strategiei si implementarii campaniei de comunicare pentru admiterea la UTCB este un parteneriat important pentru noi. In ultimii 4 ani, am reusit sa ducem aceasta campanie la un nou nivel, folosindu-ne de tehnologie si adresandu-ne tinerilor folosind limbajul si canalele lor preferate, comunicand deschis si aplicat cu ei. Primele rezultate ale nou-lansatei platforme de Minecraft a UTCB prefigureaza succesul campaniei de anul acesta si suntem entuziasmati sa vedem cum capata viata in mediul virtual ideile de (re)construire ale noilor generatii.
Nu in ultimul rand, suntem increzatori ca, alaturi de acesti tineri, vom putea construi un viitor modern si sustenabil pentru Romania” a declarat Cezar Vladut, prorector UTCB.
Admiterea in cadrul facultatilor UTCB se va derula exclusiv online si anul acesta, iar candidatii se vor putea inscrie pe platforma dedicata: https://admitere.utcb.ro pe parcursul a doua sesiuni: cea de vara are loc in perioada 1-17 iulie 2023, iar cea de toamna in perioada 1-7 septembrie (si va viza doar locurile ramase disponibile dupa prima sesiune de inscriere).
Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti ofera in total, pentru anul universitar 2023-2024, 1150 de locuri fara taxa (din care 975 cu finantare de la buget si 175 de granturi de studii acordate de UTCB) si 835 de locuri in regim cu taxa pentru programele de licenta din cadrul celor 7 facultati pentru care organizeaza sesiuni de admitere.
Informatii detaliate privind admiterea, cerintele si locurile disponibile pentru fiecare facultate in parte, precum si alte noutati sunt disponibile pe site-ul https://admitere.utcb.ro, dar si pe pagina oficiala de Facebook a Universitatii https://www.facebook.com/UTCBRO/
Cognition este agentia de digital a grupului Godmother si singura agentie romaneasca parte a Neuromarketing Science & Business Association.
Echipa implicata in proiect:
Din partea UTCB:
Cezar Vladut – Prorector responsabil de comunicare si imagine
Lavinia Turcu – Coordonator comunicare
Din partea Cognition:
Claudia Archip – Managing Partner
Maria Zvenigorodschi – Senior Digital Account Manager
Florentin Dumitru – Digital Designer
Rares Antemir - Copywriter
Florentina Botezatu – Junior Copywriter
Mai mult in Campanii, Digital