Credit: Coca-Cola / McCann PR
adplayers.info
Tinerii din Romania scriu, impreuna, o poveste pentru #urmatorii100 de ani. Campania Coca-Cola, ”Romania reimaginata de tineri”, colecteaza mesajele tinerilor pentru a crea cea mai ampla poveste colectiva despre viitorul Romaniei
Coca-Cola sarbatoreste Centenarul Marii Uniri cu o colectie speciala de sticle si o provocare inedita pentru tinerii din Romania, dupa cum spun autorii proiectului: aceea de a-si imagina Romania urmatorilor 100 de ani, asa cum si-ar dori-o fiecare, contribuind astfel la cea mai ampla poveste colectiva despre viitorul Romaniei.
Tinerii isi pot inscrie capitolul lor din povestea Romaniei pana in data de 21 noiembrie, online, pe platforma https://urmatorii100.coca-cola.ro/, dar si fizic, vizitand una dintre cele 3 sticle Coca-Cola supradimensionate, cu design special, amplasate in Bucuresti (Piata Universitatii), Cluj-Napoca (Piata Unirii) si Constanta (Bulevardul Ștefan cel Mare) si care vor functiona ca puncte de colectare.
Toate capitolele inscrise vor fi apoi adunate pentru a compune Romania reimaginata de tineri – o poveste comuna pentru #urmatorii100 de ani.
In prima faza a campaniei ”Romania reimaginata de tineri”, derulata vara aceasta, tinerii au raspuns invitatiei Coca-Cola de a propune un design fresh pentru sticlele Coca-Cola de 330 ML, inspirate de una dintre cele trei valori asociate steagului Romaniei. Un juriu format din ilustratori profesionisti si reprezentanti Coca-Cola a ales trei castigatori dintre tinerii care au acceptat provocarea. Design-urile create de ei se regasesc acum pe editia de colectie dedicata Centenarului Marii Uniri, pe toate cele 3 variante Coca-Cola: Gust Original, Zero Zahar si Lime.
”Campaniile Coca-Cola ii au in centru pe adolescenti. Ne inspira valorile si pasiunile lor, universul lor extrem de creativ, optimist. Credem ca Romania reimaginata de ei e o tara de care ne-am bucura cu totii. De aceea, sarbatorim Centenarul Marii Uniri oferindu-le ocazia de a scrie impreuna povestea urmatorilor 100 de ani, un capitol dupa altul”, a spus Miruna Smeureanu, Marketing Director, Coca-Cola Romania.
La finalul campaniei, povestea imaginata de tineri va fi criptata si va calatori in viitor, catre o destinatie surpriza.
Mai mult in Conturi, PR