Client: Ursus Breweries
Agentie: Brici Entertainment
(AdPlayers, INFO) Ursus Breweries a lansat noua campanie „The Face of URSUS” cu Brici Entertainment .
Potrivit reprezentantilor de relatii publice, scopul proiectului solicitat de URSUS Breweries a fost de a oferi chipul puternic si reprezentativ al Romaniei de azi.
„Noi cei de la Brici am prezentat celor de la URSUS Breweries in jur de cinci variante. Aceasta varianta, ce il suprinde pe tanarul nostru in prim plan, cu o privire intensa, mai degraba decat sa se limiteze la o fotografie sumara de produs, a fost ceea ce noi ne-am dorit inca de la inceput. Clientul nostru a decis imediat sa urmeze aceasta directie”, a spus Mark Walton, CCO la Brici Entertainment.
„Dupa ce campania a fost aprobata, a venit randul castingului si a alegerii fotografului. Noi l-am ales pe Alex Galmeanu pentru a fotografia portretele si pe Ciprian Tintareanu pentru a fotografia diversele aspecte ce tin de produs. La casting, l-am ales pe Adrian Cirjaliu, in varsta de 30 de ani, nascut in Alexandria si stabilit in Bucuresti”, a mai spus Walton.
„Pentru mai bine de 133 de ani URSUS a reprezentat Romania in continuu progres – dincolo de clisee, adresandu-se celor care cred si fac lucrurile sa se intample. Credem ca Adrian, chipul ales de Brici, reprezinta perfect starea de spirit a tinerilor romani.” a spus Grant McKenzie, Vicepresedinte de Marketing al Ursus Breweries.
Campanie: The Face of URSUS
Client: Ursus Breweries
Agentie: Brici Entertainment
Fotografie: Alex Galmeanu si Ciprian Tintareanu
Productie: The Studio.
Make up & Hair & Styling: Mihaela Vasile, Cristina Toana & Dan Popescu.
Brici Entertainment:
Creatie: Mark Walton si Silviu Mustatea.
Retusuri: Silviu Mustatea. Account Management: Alexandra Leahu.