The Money Channel, la Next Advertising
Joi, 24 Ianuarie 2008



(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

The Money Channel a ales Next Advertising. Compania de publicitate a devenit agentia de comunicare a brand-ului The Money Channel in urma unei licitatii organizate de Realitatea Media in luna octombrie/noiembrie a anului trecut.

 

„Este o mare oportunitate pentru noi sa lucram pentru un brand de nisa”, a declarat Mara Stoenescu ( foto), Account Manager la Next Advertising. „The Money Channel este un produs care-ti ofera multe satisfactii creative. Si din fericire avem sansa sa lucram cu o echipa de marketing compusa numai din oameni cu idei indraznete”. 

„Criteriile noastre si motivele pentru care am decis sa colaboram cu Next sunt excelenta intelegere a brand-ului, solida abordare strategica si multa creativitate”, a declarat Miruna Trufin, Brand Manager The Money Channel.

 

 

Din partea Realitatea-Catavencu Group la realizarea acestui proiect s-au implicat Mihnea Vasiliu - Board Director Realitatea-Catavencu Group, Ovidiu Caprita - Marketing Director Divizia TV Realitatea-Catavencu, Onut Dragomirescu - Managing Director The Money Channel, Miruna Trufin - Brand Manager The Money Channel.

 

Din partea Next Advertsing echipa implicata in acest proiect este formata din Luana Bocai – Strategic Planner, Daciana Negoita – Senior Account Executive , Mara Stoenescu – Account Manager, Liviu David- Director de Creatie, Bogdan Muresanu – Senior Copywriter, Mihaela Neatu- Copywriter, Mircea Mocanu – Art Director.

 



AdPlayersFile

Grupul Realitatea - Catavencu are in componenta Divizia TV alcatuita din Realitatea TV, The Money Channel si Romantica, o divizie de publishing reprezentata, printre altele de publicatii cum sunt Cotidianul, Catavencu, Business Standard, Money Expres; o divizie radio care cuprinde Radio Guerilla si Radio Total; agentia de stiri NewsIn si o divizie new media.

 

Next Advertising este o agentie de publicitate full-service, care ofera servicii de media, PR, productie, merchandising, BTL, consultanta de marketing si creatie. Din 2001, anul infiintarii, a functionat in simbioza cu shopul de creatie Cap, entitatea purtand denumirea sugestiva NextCap. Colaborarea cu agentia Cap continua pe clientii Murfatlar, Biborteni, Salonta, Principal Company, Euroavipo si Flanco, dar din iunie 2006 Next si-a infiintat propriul departament de creatie.

 

Portofoliul Next Advertising cuprinde clienti precum Farmec Cluj, Banca Transilvania, BT Aegon, dufa Deutek, Transavia, Western Union, Biofarm/Bixtonim, Cavit, Colebil, SAB Miller/Stejar, Boconcept, Greenpeace.

 

 


PUBLICITATE: