(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
The Group a preluat agentia interactiva New Media, care a devenit astfel, parte din The Group. Noii parteneri ai New Media Agency sunt Alin Zainescu si Ciprian Stavar - cei doi managing partners ai agentiei interactive, alaturi de fondatorii grupului de marketing si comunicare The Group.
Potrivit responsabililor de comunicare, valoarea tranzactiei prin care the group a preluat agentia New Media ramâne confidentiala. Preluarea, mai spun ei, subliniaza strategia The Group de extindere catre toate disciplinele comunicarii si orientarea catre solutii complexe, integrate pentru clienti.
“Motivatia noastra de a vinde jumatate din actiuni si a ne integra în The Group are de-a face cu forta si profesionalismul grupului”, a mai spus Alin Zainescu (foto), Managing Partner si fondator New Media Agency, „putem creste mai repede si mai consistent împreuna”.
“Ne-am adaugat competente indispensabile evolutiei în comunicare” a declarat Zoltan Szigeti, Presedinte al The Group. “Ne-am adaugat valoare profesionala si un portofoliu important prin aceasta achizitie” mai completeaza Mihaela Nicola CEO al The Group.
Zoltan Szigeti spune ca strategia the group este aceea de a evolua permanent în pas cu nevoile de comunicare ale clientilor, “si chiar de a fi cu un pas înainte”, mai precizeaza Mihaela Nicola.
“Avem experienta de peste cinci ani în a colabora cu managementul the group. Împartasim aceeasi filosofie de lucru si avem o viziune comuna asupra modului de a evolua profesional”, a precizat Ciprian Stavar – Managing Partner la New Media.
New Media a fost fondata în anul 2002 de catre Alin Zainescu, ca apoi în octombrie 2006 sa-l includa ca Managing Partner pe Ciprian Stavar. În portofoliul de clienti New Media se gasesc nume precum Adobe, Business Objects, Hill International, Galileo, Red Hat, IBM, Macromedia, Romsym Data, SPSS, Symantec, Telelogic.
AdPlayersFile The Group
(sursa: The Group)
The Group a fost fondat în februarie 2005 de catre Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola. În prezent grupul local de marketing si comunicare include agentii de creatie, media, relatii publice, productie, cercetare, marketing direct si comunicare interactiva.
Ciprian STAVAR, 35 de ani
S-a lansat în industria publicitatii online în 1999 ca director pentru România la RomaniaByNET.com (parte a WorldByNET Inc. Houston, TX), unul dintre primii advertiseri si totodata publisheri online din România, fost top10 în trafic.ro în 2000. A închis filiala din România în 2001 în urma crash-ului dotcom care a afectat compania mama din USA. Pentru americani începusera prea târziu, pentru România era înca mult prea devreme.
Experienta acumulata lucrând cu adservere ca Doubleclick si RealMedia i-a permis în 2001, ca project manager, sa dezvolte în cadrul Softure.com (preluata în 2005 de catre Netbridge Investments) prima versiune a lui AdClick, ad server utilizat în prezent de retele de site-uri cum ar fi Netbridge/Boom si de publisheri (Vodanet, iMedia).
Ca Digital Investment Manager la Mindshare Media/Ogilvy Grup (2002-2004) a putut interactiona cu toate departamentele unei agentii pentru a asigura o cât mai buna integrare a Internetului în campaniile de comunicare ale clientilor.
Pâna în august 2006 a fost Marketing & Communication Director pentru Vodanet Media, pornind apoi ca si consultant pe zona de interactive si new media, alaturându-se în scurt timp managementului New Media Agency.
Speaker la majoritatea evenimentelor de marketing interactiv, membru al juriului Intenetics 2003-2005. Din 2006 este vicepresedinte IAB România.
Alin ZAINESCU, 33 de ani
Cu o experienta de peste 10 ani în comunicare si relatii publice, Alin a lucrat în mass media (Meridian, Baricada si Radio România), comunicare politica (Uniunea Fortelor de Dreapta si Alianta pentru România), publicitate (Ogilvy & Mather), educatie (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice – SNSPA).
În perioada 1999 – 2004 a fost implicat în proiecte educationale si de comunicare la SNSPA: secretar general de redactie Revista Româna de Comunicare si Relatii Publice, director executiv editura comunicare.ro, director executiv Universitatea Viruala de Afaceri. A sustinut primul curs de marketing si comunicare online la SNSPA în perioada 2001 – 2004.
Fondator New Media Agency din anul 2002. În acelasi an initiaza proiectul pentru publicare, distributie si monitorizare ComunicatedePresa.ro, utilizat în prezent de peste 15.000 de companii si mai bine de 1.000 de jurnalisti.
Compania s-a implicat si în zona de organizare de evenimente pentru clienti (Adobe, Business Objects, Hill Intl, Galileo, Red Hat, IBM, Macromedia, Romsym Data, SPSS, Symantec, Telelogic) cât si în promovarea de evenimente proprii: Linux Open Alternative Days, Marketing360.
Serviciile New Media Agency:
1. Marketing Interactiv_
1.1. Strategia de marketing_
1.2. Creatie de publicitate interactiva_
1.3. Planificare si achizitie media_
1.4. Marketingul cu motoare de cautare_
1.5. Marketing prin e-mail_
1.6. Campanii virale si promovare_
1.7. Analiza si optimizare_
2. Dezvoltare web_
2.1. Planificare strategica_
2.2. Analiza si cercetarea clientului_
2.3. Arhitectura informatiei_
2.4. Design si dezvoltare Web
2.5. Solutii de administrare de continut si tehnologie_
2.6. Intraneturi si portaluri_