( AdPlayers.ro, Irina Toma )
The Ad Store pre-gateste televiziunea „pe gustul tuturor: Brava TV”. Potrivit reprezentantilor agentiei de publicitate, noul postul de televiziune va fi unul de nisa specializat in gastronomie si va emite prin satelit, incepand cu data de 27 mai 2008. Transmisia este necodata (FTA, n.r. free to air) atat in Romania, cat si in Europa si Orientul Apropiat.
Reprezentantii de comunicare The Ad Store spun ca agentia are rolul de a construi si de a administra imaginea televiziunii inclusiv realizarea promo-urilor pentru emisiuni si se vor ocupa integral de promovarea acesteia, pe toate canalele disponibile.
“Pentru prima data in Romania se lanseaza o televiziune „pe gustul tuturor””, a afirmat Remus Frunza (foto), Managing Director The Ad Store. „Brava TV este o televiziune independenta care isi propune sa exploateze o nisa deosebit de prezenta in gama marilor piete de televiziune si care, in Romania, este inca in stadiu incipient : arta culinara si civilizatia eno – gastronomica”.
Potrivit agentiei de publicitate conduse de Remus Frunza, televiziunea isi propune sa faca educatie gastronomica unui public divers, avand emisiuni care se adreseaza tuturor celor care considera ca ‘suntem ceea ce mancam’, lansarea ca post de nisa presupunand, astfel, o audienta generala.
Reprezentantii The Ad Store mai spun ca televiziunea va pune un accent deosebit pe educarea continua, discreta si neostentativa a publicului in directia unei alimentatii sanatoase, adecvate fiecarei personalitati.
Coordonatele de receptie ale postului vor fi gasite curand pe situl televiziunii la adresa http://www.bravatv.ro/