Termen limita in licitatie Unicef. Buget: 100.000 $. 19 iunie confirmarea participarii, 3 iulie, propunerea.
Vineri, 19 Iunie 2015


adplayers. Iulian Toma

Termen limita in licitatie pentru o campanie sociala Unicef cu buget de 100.000 USD, potrivit unor surse din publicitate. Dat fiind termenul limita de confirmare a participarii chiar astazi, 19 iunie, confirmarea responsabililor de comunicare ai organizatiei a fost solicitata in paralel cu publicarea informatiei in adplayers pe surse din piata. 

Din informatiile adplayers de pana la aceasta ora, Unicef Romania va derula o campanie de educare impotriva consumului de alcool, tutun si droguri in randul adolescentilor.
 Caietul de sarcini care poate fi ridicat de la biroul din Bucuresti ofera toate detaliile privind serviciile de creatie, productie si de media solicitate. Avand in vedere caracterul social urmarit de comunicarea Unicef, printre cerintele ordonatorului de campanie se numara derularea si atragerea unor canale media care doresc sa participe gratuit in campania de educare a adolescentilor.

Experienta agentiilor in dezvoltarea unor campanii sociale sau colaborare cu organizatii care au derulat astfel de comunicari reprezinta un avantaj. Termenul limita de confirmare a participarii este 19 iunie. Propunerile sunt asteptate pana la data de 3 iulie.

Confirmarea participarii este asteptata la responsabilii de comunicare ai campaniei Unicef de la Bucuresti: Raluca Zaharia / Communication for Development Officer, care poate fi contactat pentru detalii legate de campanii, dar nu si pentru trimiterea ofertelor. Propunerile vor fi trimise la sediul organizatiei in plic inchis, pana la data de 3 iulie. Tel. 021.201.78.72,
bucharest@unicef.org, unicef.ro

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: