Telekom neincheiat: "Procesul de selectie pentru agentia de media este inca in desfasurare si nu a fost luata o decizie". Cine va cumpara media de Martisor?
Joi, 22 Februarie 2018

Telekom "Experiente Nelimitate" in campanie cu Media Investment (The Group)
Credit: Media Investment / Case Study

„Actualul contract incheiat intre Telekom Romania si Media Investment pentru servicii de media expira la sfarsitul lunii februarie 2018." au mai precizat reprezentantii de relatii publice.

adplayers Iulian Toma

Telekom a raspuns solicitarilor adplayers ca este in procesul de selectie a agentiei de media care se va ocupa de serviciile de promovare ale companiei si ca nu a luat inca o decizie. 

"Procesul de selectie pentru agentia de media este inca in desfasurare si nu a fost luata o decizie” este raspunsul oficialilor Telekom privind compania care se va ocupa de operatiunile de media ale operatorului de telefonie si transfer de date. „Actualul contract incheiat intre Telekom Romania si Media Investment pentru servicii de media expira la sfarsitul lunii februarie 2018." au mai precizat reprezentantii de relatii publice.

Oficialii de relatii publice si comunicare nu au precizat insa si cum se vor derula achizitiile de spatiu in media incepand de saptamana viitoare, atunci cand contractul intre Media Investment si Telekom se va incheia, iar, cel putin teoretic, comenzile si conditiile privind achizitia spatiului de media ar fi trebuit sa fie trimise la furnizori cu cel putin cateva zile inainte.

Potrivit surselor adplayers, in anuntul catre furnizorii de media, agentia Media Investment a precizat la randul sau ca la sfarsitul lunii februarie se incheie colaborarea cu Clientul si ca, pana la data trimiterii informarii, Telekom nu a faut niciun anunt catre privind entitatea care se va ocupa de serviciile de promovare.

Agentia de media condusa de Dan Balotescu a mai precizat deasemenea ca nu poate primi Fiscale pentru serviiciile de media din luna Martie, cat timp Clientul nu a anuntat ce entitate se va ocupa de serviciile de promovare iar contractul intre media Investment si Telekom expira la sfarsitul lunii februarie.

Contactati de catre adplayers, oficialii Telekom nu au raspuns insa pana la ora publicarii materialului altor trei intrebari care ar putea contura modul care se vor derula operatiunile de media incepand de saptamana viitoare, de la 1 Martie:

1.           Ce se intampla cu canalele media de la 1 Martie pentru care agentia Media Investment ar trebui sa emita comenzi de rezervare / achizitie pentru Telekom, iar intre cele doua entitati contractul expira la 28 februarie? 

2.           Cand urmeaza sa fie anuntat rezultatul procesului de selectie pentru agentii si care sunt seviciile pentru care se desfasoara in prezent procese de selectie?

3.           Care sunt agentiile / entitatile care se afla acum pe lista surta a diferitelor procese de selectie?


Mai mult in Conturi, Licitatii,

Mai citeste pe acelasi subiect:

Bomba in publicitate: Telekom, fara agentie de la 1 Martie. Media Investment si-a anuntat furnizorii ca parteneriatul cu Telekom expira la 28 februarie

Anuntul catre furnizorii de media Telekom, in posesia adplayers. Telekom ar putea pierde toate rezervarile de spatiu TV, Presa Scrisa, Radio, OOH, Internet.




PUBLICITATE: