Credit. Telekom Romania
„Ca unul dintre liderii in tehnologie de pe piata locala, ne-am dorit sa oferim aceeasi experienta digitala moderna, pe care o punem la dispozitia clientilor prin asistentul virtual Tim, si angajatilor nostri. Colaborarea cu Future WorkForce ne-a permis sa simplificam si, in acelasi timp, sa eficientizam procesul de interactiune cu departamentul de HR” a spus Carmen Dumitrache, Director Executiv Resurse Umane, Telekom Romania.
AdPlayers. info
Telekom Romania lanseaza chatbot-ului ANA, un asistent virtual care are rolul de a automatiza fluxurile de administrare a activitatilor interne de resurse umane si de a oferi suport de tip „self-service” pentru angajati, anunta compania.
Potrivit informarii, chatbot-ul a fost implementat de Future WorkForce, companie specializata in automatizarea proceselor de afaceri, si are la baza tehnologia companiei DRUID, care dezvolta asistenti virtuali (chatboti) pentru organizatii de tip Enterprise.
Chatbot-ul ANA este dezvoltata si antrenata, asadar, pe tehnologie conversationala DRUID, este accesibila prin platforma de Intranet a companiei si se integreaza cu aplicatiile interne de resurse umane si cu robotii software dezvoltati folosind platforma UiPath de automatizare end-to-end deja operationali. Astfel, instrumentul ajuta la aprobarea cererilor de concediu si preia de la angajatii Telekom Romania solicitari specifice de HR, precum adeverinte medicale sau de salariat, afiseaza zilele de concediu disponibile si actualizeaza datele personale ale acestora prin folosirea tehnologiei de recunoastere optica a caracterelor (OCR). In acelasi timp, prin legatura dintre ANA si robotii dezvoltati cu tehnologie UiPath, managerii au acces la un set de rapoarte standard, obtinand intr-un mod rapid informatii centralizate despre angajati si echipa.
„Ca unul dintre liderii in tehnologie de pe piata locala, ne-am dorit sa oferim aceeasi experienta digitala moderna, pe care o punem la dispozitia clientilor prin asistentul virtual Tim, si angajatilor nostri. Colaborarea cu Future WorkForce ne-a permis sa simplificam si, in acelasi timp, sa eficientizam procesul de interactiune cu departamentul de HR” a spus Carmen Dumitrache, Director Executiv Resurse Umane, Telekom Romania.
,,ANA continua promisiunea de digitalizare si ne ajuta sa reducem semnificativ procese care presupun o activitate de rutina, iar rezultatele obtinute in faza de testare, peste 200 de utilizari, ne demonstreaza ca angajatii sunt dornici sa intre in conversatie cu cel mai nou membru al echipei de HR Telekom”, a mai adaugat oficialul de resurse umane.
„Ne bucuram sa fim la a doua implementare pentru Telekom Romania, dupa cea din toamna anului trecut, si speram ca ANA va deveni, in scurt timp, colega virtuala la care toata echipa apeleaza pentru informatii rapide de HR. Atuul principal al unui asistent virtual consta in viteza si simplitatea pe care o aduce in interactiunea cu orice public relevant pentru o companie, precum si in disponibilitatea sa in orice moment al zilei sau saptamanii”, a completat Mihaela Moisa, co-fondator Future WorkForce.
Potrivit companiei, ANA include si o functionalitate de tip FAQ, pentru raspunsuri automate la intrebari generale de resurse umane, care se va perfectiona si extinde in timp, pe masura ce chatbot-ul invata din interactiunile sale directe cu utilizatorii.
Mai mult in Responsabilitate Sociala, CSR.