Credit: Telekom Romania/ #FanEdituriRomanesti
Gandita in contextul promisiunii Telekonomie, campania #FanEdituriRomanesti se desfasoara pe o perioada de 12 saptamani, intre 12 noiembrie 2020 – 4 februarie 2021 si va continua demersul Telekom Romania de a ajuta toti romanii, persoane fizice sau antreprenori, sa taie doar costurile si sa se bucure de aceleasi beneficii.
AdPlayers. info
Telekom Romania lanseaza campania de sustinere a editurilor autohtone, #FanEdituriRomanesti, cu scopul de a le ajuta pe acestea sa se adapteze mai usor noii realitati marcate de pandemia de COVID-19. Totodata, Telekom doreste sa stimuleze interesul pentru lectura in randul publicului larg, familiarizandu-l cu noi titluri si autori din diverse domenii precum cel al psihologiei, dezvoltarii personale si economiei.
Gandita in contextul promisiunii Telekonomie, campania #FanEdituriRomanesti se desfasoara pe o perioada de 12 saptamani, intre 12 noiembrie 2020 – 4 februarie 2021 si va continua demersul Telekom Romania de a ajuta toti romanii, persoane fizice sau antreprenori, sa taie doar costurile si sa se bucure de aceleasi beneficii.
Potrivit autorilor, misiunea Telekom este aceea de a veni cu solutii smart pentru casele si afacerile romanilor, pentru a-i sustine sa treaca peste greutati si griji. Astfel, pe langa suportul oferit editurilor, campania va reprezenta o modalitate simpla si rapida de a salva timp si bani de catre cei interesati sa descopere sau sa aprofundeze informatii utile din domenii diverse, sa-si imbogateasca cunostintele prin descoperirea celor mai importante idei din cele mai interesante carti ale momentului, totul intr-o maniera 100% gratuita.
„Perioada aceasta marcata de incertitudini a fost foarte dificila pentru toate afacerile, indiferent de dimensiunile lor, iar firmele locale s-au vazut nevoite sa gaseasca noi modalitati prin care sa-si continue activitatea. Este si cazul editurilor, care nu au mai putut participa la targurile de carte si si-au mutat activitatea in online cu promotii si reduceri speciale pentru a reusi sa atenueze efectele crizei pandemiei de COVID-19. Prin acest parteneriat, Telekom doreste sa isi exprime sustinerea atat pentru edituri, cat si pentru cititorii care, astfel, vor putea redescoperi bucuria lecturii si afla informatii utile si deosebit de interesante, totul intr-un mod cat mai simplu si rapid”, a declarat Ruxandra Voda, Corporate Communications Director, Telekom Romania.
In campania #FanEdituriRomanesti, Telekom Romania va promova pe paginile sale de socializare 12 titluri ale unor edituri romanesti precum Litera, Paralela 45 si Curtea Veche. Totodata, pentru a stimula interesul pentru lectura al romanilor, Telekom va realiza o serie de executii video, fiecare aducand informatii despre o carte si editura sub care a fost lansata. In plus, pentru a-i rasplati pe cei care se alatura campaniei si urmaresc video-urile de promovare a cartilor, compania va organiza pe toata perioada campaniei un concurs online. Cei care raspund corect si indeplinesc conditiile de participare au sansa de a castiga carti in care cu siguranta vor gasi o serie de sfaturi utile pentru dezvoltarea lor personala si profesionala.
Avand, printre altele, scopul de a oferi, prin actiuni comune, un sprijin real in depasirea provocarilor pe care le intampina mediul de afaceri autohton, campania #FanEdituriRomanesti se alatura seriei initiativelor Telekom Romania de sustinere a afacerilor romanesti deschisa prin campania #FanAfaceriMici.
Mai mult in Campanii, Responsabilitate Sociala, CSR