Telekom Romania lanseaza campania FanAfaceriMici, prin care promoveaza business-urile autohtone cu ajutorul romanilor
Vineri, 24 Iulie 2020

 

 Utilizatorii retelelor sociale sunt invitati sa promoveze afacerile mici folosind #FanAfaceriMici; Telekom Romania va promova pe paginile sale de socializare 20 de afaceri propuse de romani;

AdPlayers. info

Telekom Romania lanseaza campania #FanAfaceriMici, prin care promoveaza businessurile autohtone cu ajutorul romanilor. Astfel, Telekom Romania invita romanii sa isi uneasca fortele, astfel incat impreuna sa ajute micile afaceri sa-si reporneasca activitatea.

,,Perioada aceasta marcata de incertitudini a fost foarte dificila pentru toate afacerile, indiferent de dimensiunile lor, iar firmele locale s-au vazut nevoite sa-si intrerupa activitatea sau sa gaseasca noi modalitati prin care sa o continue.” spun autorii campaniei.

,,Intregul context ne-a ajutat sa intelegem, mai bine ca oricand, faptul ca, prin actiuni comune, reusim sa depasim orice provocare. Acesta este motivul pentru care Telekom nu doar ca ofera sprijin real afacerilor mici, prin campanii media gratuite, dar invita si permite tuturor romanilor si firmelor sa ia parte la aceste initiative, aratandu-si solidaritatea si sustinerea fata de comunitate.”



”Suntem foarte mandri ca si in perioadele grele putem fi un partener de incredere pentru afacerile locale si le putem oferi un sprijin real atat prin produsele adaptate contextului, cat si prin calitatea ridicata a retelei noastre. Suntem de parere ca marile companii ar trebui sa intinda o mana de ajutor celor mici si, in acelasi timp, ca oamenii si afacerile romanesti se pot sustine una pe cealalta, ca H2H - Human to Human”, a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business Telekom Romania.

Prin intermediul campaniei, Telekom Romania continua sa tina Romania conectata si sa sprijine mediul de afaceri autohton alaturi de toti romanii care isi doresc sa se implice, prin intermediul campaniei #FanAfaceriMici.

Extensie a initiativei de sustinere a businessurilor romanesti, pachetul “Continuitatea Afacerii”

Campania #FanAfaceriMici este o extensie a initiativei de sustinere a businessurilor romanesti, pachetul “Continuitatea Afacerii”, pe care Telekom Romania l-a lansat in luna martie, prin intermediul caruia oferea cu reducere de 100%, conectivitate mobila nelimitata, voce si net 4G, securitatea dispozitivelor cu licente Norton Security Online, iar pentru sustinerea colaborarii la distanta prin audio si/sau videoconferinte punea la dispozitie solutiile Microsoft Teams si Cisco Webex.

Potrivit reprezentantilor de comunicare, prin aderarea la initiativa #FanAfaceriMici, romanii isi pot manifesta dorinta de a sustine afacerile lor preferate, pentru ca sunt fani ai acestora si se regasesc in spiritul promovat de aceasta campanie. #FanAfaceriMici este o initiativa care ofera romanilor sansa de a face diferenta, prin actiuni simple, dar de impact, precum postari in social media: cumparati de la ei cat mai des si aratati-le dragostea pentru ei online.

Pentru a adera la campanie, utilizatorii retelelor sociale sunt invitati sa posteze o fotografie cu businessurile pe care le sustin folosind #FanAfaceriMici si sa le dea tag acelor firme. Totodata, romanii vor putea folosi si sticker-ele sau gif-urile puse la dispozitie de Telekom Romania, utilizand hashtag-ul #FanAfaceriMici. Toate postarile publice vor intra in concurs.


Mai multe informatii despre initiativa pot fi gasite pe pagina Telekom, aici.

Mai mult in Campanii, Conturi



PUBLICITATE: