Telekom Romania digitalizeaza toate procesele pe care clientii le pot realiza pe website-ul companiei
Miercuri, 28 Iulie 2021

 

Credit. Telekom Romania 

Cei interesati se pot porta in reteaua Telekom Romania 100% digital, indiferent daca detin o cartela sau un abonament mobil. Procesul se realizeaza in trei pasi simpli si dureaza in medie cinci minute, iar clientii au la dispozitie doua optiuni: portare la un abonament din portofoliul Telekom Romania sau portare impreuna cu achizitionarea unui smartphone din oferta disponibila online.

AdPlayers. info

Telekom Romania lanseaza noi functionalitati digitale, automatizand astfel toate procesele pe care clientii le pot realiza pe website-ul companiei. Astfel, cei interesati se pot porta in reteaua Telekom Romania 100% digital, indiferent daca detin o cartela sau un abonament mobil, anunta compania.

Potrivit informarii, procesul se realizeaza in trei pasi simpli si dureaza in medie cinci minute, iar clientii au la dispozitie doua optiuni: portare la un abonament din portofoliul Telekom Romania sau portare impreuna cu achizitionarea unui smartphone din oferta disponibila online.

De asemenea, clientii isi pot reinnoi de acum abonamentul mobil din magazinul online, folosind contul MyAccount. Acestia pot alege abonamentul care raspunde cel mai bine nevoilor pe care le au in domeniul telecomunicatiilor, la care pot adauga si un telefon mobil, pentru un avans incepand cu 1 leu.

Atat in cazul portarii, cat si al reinnoirii abonamentului impreuna cu achizitionarea unui smartphone, perioada contractuala pentru abonamentul mobil este de 24 de luni, iar dispozitivul poate fi achitat integral sau in rate lunare egale, in acelasi interval de timp. Taxa de livrare este standard, de 3,57 euro (TVA inclus), calculat la cursul euro din luna emiterii facturii.

„Digitalizarea si orientarea catre client reprezinta unii dintre cei mai importanti piloni ai companiei. Astfel, demersurile pe care le-am realizat in ultimii ani au fost pentru simplificarea proceselor si pentru a oferi abonatilor nostri posibilitatea de a realiza cat mai multe operatiuni online” spune Gabriel Traistaru, Director Digitalizare in cadrul Telekom Romania.  

,,Suntem bucurosi sa anuntam ca prin cele mai noi functionalitati implementate pe website-ul Telekom Romania, portare in reteaua companiei si reinnoirea abonamentului mobil, oferim o experienta 100% digitala si sigura clientilor nostri. Acestia au la dispozitie online toate informatiile de care au nevoie si pot realiza digital, din confortul propriei case, toate operatiunile presupuse de achizitionare de produse si servicii din portofoliul companiei. Vom continua sa ne digitalizam si sa devenim o companie agila, pentru a raspunde cat mai bine nevoilor consumatorului modern”,

Mai multe detalii pe site-ul Telekom.

Mai mult in Telecom, Retail, Digital


PUBLICITATE: