Credit: Telekom Romania
Potrivit autorilor, serviciul a fost implementat cu succes in 2015 in Centrul pilot de coordonare a ingrijirilor integrate la domiciliu din municipiul Bucuresti de catre Crucea Alb Galbena Romania pentru 300 de varstnici si extins anul urmator in Constanta, Buzau si Bacau pentru 400 de beneficiari prin proiectul Butonul Rosu – Niciodata singur.
AdPlayers. info
Telekom Romania este partener de conectivitate pentru Butonul Rosu - sistemul unic de teleasistenta si teleurgenta destinat persoanelor varstnice din Romania, anunta reprezentantii companiei.
Potrivit autorilor, serviciul a fost implementat cu succes in 2015 in Centrul pilot de coordonare a ingrijirilor integrate la domiciliu din municipiul Bucuresti de catre Crucea Alb Galbena Romania pentru 300 de varstnici si extins anul urmator in Constanta, Buzau si Bacau pentru 400 de beneficiari prin proiectul Butonul Rosu – Niciodata singur.
Butonul Rosu este un serviciu complementar serviciului de urgenta 112, permitand monitorizarea si asistenta la distanta cu ajutorul telefonului si al unui sistem de raspuns rapid al dispecerilor medicali de urgenta. La o simpla apasare de buton, beneficiarul este identificat si primeste ajutor dedicat in situatii de urgenta medicala si personala, fiind monitorizat permanent pana la eliminarea pericolelor.
„Ne bucuram sa fim partenerii de conectivitate intr-o initiativa care salveaza vieti, imbunatateste siguranta la domiciliu a varstnicilor, creste durata si calitatea vietii, solidaritatea si increderea prin intermediul tehnologiei. Dorim sa extindem acest parteneriat si la nivelul altor organizatii care doresc sa-si imbunatateasca portofoliul de solutii oferite clientilor lor”, a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial, Segment Business, Telekom Romania.
La sfarsitul anului 2018, Telekom Romania a oferit suportul tehnic si solutiile de conectivitate pentru Directia de Asistenta Sociala Brasov, care a inclus serviciul Butonul Rosu in coordonarea si gestionarea resurselor de ingrijire a comunitatii pentru primii 100 de varstnici aflati in evidenta institutiei.
Fiecare beneficiar a primit un pachet format din telefon mobil dedicat, bratara din silicon medical cu buton SOS, servicii de conectivitate furnizate de Telekom Romania si inregistrarea in platforma Butonul Rosu.
Apelul de urgenta permite Dispecerului Medical de Urgenta accesul la datele medicale ale pacientului, care sunt actualizate permanent, localizarea GPS a dispozitivului mobil si declansarea protocolului de urgenta personalizat, informarea familiei, iar in cazul urgentelor majore apeleaza 112 si transmite date relevante pentru accesul la pacient si salvarea vietii acestuia.
Incepand din 2019, un numar mai mare de varstnici cu situatii medicale complexe si/sau situatii socio-economice dificile vor beneficia gratuit de acest serviciu prin Directiile de Asistenta Sociala din cadrul primariilor.
Mai mult in Responsabilitate Sociala, CSR