Tchibo a luat bilet cu 15.000 de euro la Trenul Regal
Marti, 11 Iunie 2013
( adplayers, Iulian Toma) Administrat de agentia Eye Conexiuni, evenimentul de comunicare a calitatii Tchibo de Furnizor Oficial al Casei Regale a Romaniei a luat bilet de 15.000 euro pentru a inchiria Trenul Regal, potrivit unor surse adplayers apropiate proiectului. Contactati, oficialii agentiei nu au comentat bugetul de rezervare a trenului.
Conceptul degustarii unei cafele in Trenul Regal a mai aratat celor interesati cateva detalii interesante despre piata cafelei si a explicat dorinta marcii de asociere cu calitatea de furnizor al Casei Regale a Romaniei.
Facuta cu cea mai noua gama din portofoliul Tchibo – Privat Kaffee – degustarea de cafea a fost realizata conform etichetei Casei Regale de catre Andreas Christmann, Director Achizitii Tchibo International.
Comunicarea Tchibo administrata de Eye Conexiuni face parte dintr-o serie de proiecte administrate de echipa agentiei care lucreaza de mai multi ani pe diverse obiective de comunicare ale marcii.
Mai mult in PR
PUBLICITATE:
Alte articole din Conturi:
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: