( Adplayers, Iulian Toma) Tazovsky Vodka a investit 300.000 euro numai in studii de cercetare. Marca de votca a fost lansata saptamana trecuta de Sollers PPD (Diageo), client din portofoliul Ogilvy Group (din 2007), grup de marketing si comunicare ce s-a ocupat dealtfel si de serviciile de branding ale noului produs.
„Asa cum este normal in cazul unei lansari de brand care a fost construit de la zero, am investit si vom investi substantial in acest proiect. De exemplu, numai in studiile de cercetare am investit peste 300,000 de Euro” a declarat pentru adplayers Alina Praja, Marketing Manager al PPD Romania. Executivul nu a dezvaluit bugetul total alocat investitiilor in marketingul si comunicarea Tazovsky Vodka.
Odata cu lansarea noului brand, producatorul si-a oficiat practic aparitia pe segmentul brandurilor de vodca premium accesibile. Intrebata de catre adplayers ce cota de piata sau vanzari (volum sau valoric) tinteste noul brand, Alina Praja a mai declarat:
„Tazovsky Vodka este un proiect –cheie in strategia noastra de business care ne va sustine obiectivele ambitioase de viitor. Principalul obiectiv este sa atingem in primele 12 luni o cota de piata de 10% din segmentul de branduri premium accesibile”, a precizat Praja.
Potrivit oficialului de marketing, cota de piata detinuta de PPD Romania din segmentul de bauturi alcoolice de import premium este cca 25%. Daca in 2011, compania a avut o cifra de afaceri de 27 de milioane de Euro, „Estimarile noastre pentru acest an sunt cel putin la nivelul anului trecut”, a mai spus Praja.
Mai mult in Conturi, Licitatii