Credit:
Cezar Dumitru, Imperator Travel: ,,Exista o tendinta la nivel global - turistii din Thailanda sunt thailandezii, turistii din Bali sunt indonezienii, iar aceeasi tendinta se poate observa si in Romania - romanii sunt interesati sa-si vada tara”
AdPlayers. info
Țara Fagarasului castiga tot mai multa popularitate in randul pasionatilor de calatorii din Romania, fiind declarata Destinatia Turistica a anului 2020 din Romania, anunta reprezentantii Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitare Centrul Regional pentru Dezvoltare Durabila si Promovarea Turismului – Țara Fagarasului (pe scurt, ADI Țara Fagarasului).
Aflat in centrul tarii la doar 200 de km de Bucuresti, zona Țara Fagarasului se remarca prin posibilitatile de petrecere a timpului liber, prin incarcatura culturala si istorica, fiind o destinatie ideala pentru o mini-vacanta activa, de descoperire.
Prin organizarea primului info-trip din acest an, Tara Fagarasului i-a cucerit pe bloggerii romani prin multitudinea de bijuterii naturale si prin incarcatura istorica si culturala a locurilor. Departe de agitatia Capitalei, invitati sa se bucure de racoarea muntelui si sa exploreze frumusetile naturii la pas, acestia au vizitat o parte din taramul adapostit de Muntii Fagaras si au trait experiente unice.
Invitatii au trecut pe la Manastirea Rupestra de la Șinca Veche, au intalnit ansamblul folcloric de la Șinca Noua, au asistat la facutul painii in cuptor de lemn la Noul Roman si au putut admira panorama intregii Tari a Fagarasului de pe colinele Ardealului aflate in dreapta Oltului. Turul in Țara Fagarasului s-a incheiat pentru pasionatii de calatorie cu o vizita la superba Cetate Fagaras, recent renovata, dar si la muzeul si atelierul de zestre Mandra Chic. La finele excursiei in minunatul tinut al Fagarasului, creatorii de continut s-au declarat indragostiti de locuri, oameni si traditii.
“In intreaga lume, exista o tendinta clara a celor indragostiti de calatorii sa viziteze locuri poate mai putin cunoscute din tarile lor. Cum ziceam, exista o tendinta la nivel global - turistii din Thailanda sunt thailandezii, turistii din Bali sunt indonezienii, iar aceeasi tendinta se poate observa si in Romania - romanii sunt interesati sa-si vada tara” declara Cezar Dumitru – blogger Imperator Travel.
,,In acest context, romanii cauta acele perle ascunse, acele taramuri poate mai putin cunoscute, dar unde se pot descoperi locuri, traditii si experiente cu adevarat memorabile. O astfel de regiune este Țara Fagarasului, care pe deplin cuvant poate fi Destinatia Anului 2020 in Romania, o regiune cu traditii urmate cu mandrie, munti spectaculosi, panorame de neuitat, o gastronomie speciala si o multitudine de experiente la dispozitie” a mai adaugat Cezar Dumitru.
“Destinatia turistica a anului 2020” este o apreciere acordata pe merit unui taram de poveste, promovat de Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Centrul Regional pentru Dezvoltare Durabila si Promovarea Turismului – Țara Fagarasului (Pe scurt ADI Țara Fagarasului).
“Suntem onorati de aprecierea bloggerilor de calatorii care ne-au vizitat si ne simtim in acelasi timp obligati sa continuam efortul inceput, de a face cunoscuta Țara Fagarasului ca o destinatie ce trebuie descoperita, rasplatind calatorii cu energie si stare de bine. Vom organiza in continuare vizite de informare si speram ca toti oaspetii nostri sa aiba aceeasi parere”, a declarat Florin Ioani, Presedinte al ADI Țara Fagarasului.
ADI Țara Fagarasului este o Asociatie de utilitate publica constituita dintr-un numar de 24 de Unitati Administrativ Teritoriale din judetul Brasov, trei Unitati Administrativ-Teritoriale din judetul Sibiu si Consiliul Judetean Brasov.
Scopul principal al Asociatiei este promovarea turismului din aceasta regiune istorica, atat in tara cat si in strainatate. Pentru promovarea zonei si sustinerea turismului local, Asociatia a depus eforturi sustinute de la inceputul anului pentru crearea si promovarea unui brand de destinatie. Incepand cu studii de amploare legate de tipologiile de turisti si de vacante, apoi eforturile de dezvoltare ale unei idei creative si unei identitati vizuale.
Ele stau la baza unei campanii de comunicare ce va fi lansata luna aceasta, dar si a unei platforme de rezervari care isi propune sustinerea vizitatorilor in gasirea atractiilor si cazarilor din zona.
Mai mult in Conturi, Turism, Festival, Digital