(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Construirea brandului Tnuva in Romania a inceput in colaborare cu grupul McCann, cu aproximativ un an inainte. Campania de comunicare este semnata de agentia McCann Erickson „cea mai mare agentie de publicitate full-service din Romania”, potrivit oficialilor companiei.
Sub sloganul “Pastreaza gustul dragostei”, campania demareaza cu prezentarea spotului “Nasterea” pe noua canale TV, avand o adresabilitate foarte larga la nivel national. Tnuva. Spotul rezultat compara sentimentul pe care il are un nou-nascut cand se afla in bratele mamei cu gustul hranitor si senzatia de bine induse de consumul de produse lactate proaspete.
“Ne dorim sa avem un rol important pe piata produselor lactate, de aceea am investit foarte mult efort pentru a fi prezenti in toate localitatile din Romani”, declara Sagit Tzur-Lahav, VP Marketing Tnuva Romania. „Campania de comunicare reflecta acest lucru, atat prin amploare cat si prin mesaj”, este de parere oficialul de marketing.
“A fost un brief destul de greu, intrucat clientul ne-a cerut o campanie care sa faca legatura intre Tnuva si dragostea de familie autentica”, declara Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director, McCann Erickson. „Ori, in aceasta categorie, toata lumea uzeaza si abuzeaza de cuvinte care definesc afectiunea intre membrii familiei”.
Dumitrescu spune ca “Solutia salvatoare a venit de la Craita Coman (Group Creative Director/Copywriter) si Raluca Negoita (Art Director), care au gasit legatura primordiala intre lapte si sentimente autentice: alaptatul e primul semn al dragostei de mama”.
AdPlayersFile
Potrivit companiei, McCann Erickson este cea mai mare agentie de publicitate full-service din Romania. Conform reprezentantilor sai, agentia si-a consolidat, in ultimii ani de activitate, pozitia de lider in domeniu prin expertiza in diverse arii de comunicare publicitara. Pe langa Tnuva, portofoliul McCann Erickson mai cuprinde clienti precum Vodafone Romania, The Coca-Cola Company, Nestlé, Interbrew, sau Kandia-Excelent.
Gama de produse lactate proaspete Tnuva contine, pentru inceput, iaurt, smantana si sana. Tnuva Romania a fost fondata in anul 2004 de catre Tnuva Israel, cel mai mare producator de lactate din Israel, cu o existenta de peste 80 de ani. Scopul companiei este sa devina unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata extrem de competitiva a lactatelor din Romania.
Compania a ales sa construiasca de la zero intreaga sa afacere in Romania, de la ridicarea unei fabrici noi, la realizarea unor retete de lactate proaspete adaptate gustului romanilor, la formarea propriei sale retele de distributie si crearea unei campanii de comunicare la nivel local.