(AdPlayers.ro, Irina Toma)
TEMPO Advertising continua comunicarea de achizitie pentru Boom, initiata in cursul lunii iunie. Potrivit agentieid e publicitate, campania din luna septembrie este destinata celor care s-au saturat sa spuna ca „nu e nimic de vazut la televizor”.
Potrivit autorilor, in aceasta faza a campaniei, Boom se adreseaza mai ales celor care iubesc fotbalul, provocandu-i sa raspunda la intrebarea: „Cum aduci o vedeta internationala de fotbal la tine acasa?”. Personajele campaniei se bucura de prezenta lui Lionel Messi, jucatorul Barcelonei, in marime naturala, dar din carton.
„Pentru aceasta etapa a campaniei, am ales sa transformam "revenirea" pe ecrane a meciurilor din Serie A si Primera Division intr-un trailer de film de razboi”, spune Silvia Gheorghe, Copywriter TEMPO. „De data asta insa, "trupele" gata de lupta sunt de fapt baietii nostri grasuti din echipa de fotbal deja cunoscuta”.

AdPlayers.ro/Work
Advertiser: Boom
Agentie: TEMPO
Copywriter: Silvia Gheorghe
Art Director: Dan Costea
Creative Director: Miguel Goncalves
Fotografie: Cosmin Gogu