Campania Intoarce-te Romane si componenta online intoarceteRomane.ro
adplayers. Iulian Toma
Semnata de McCann Erickson Bucuresti, “Intoarce-te Romane” initiate de ROM Autentic a atras sute de mii de vizionari ale mesajului video de campanie, mii de mesaje video generate pe website-ul campaniei intoarceteromane.ro si o medie zilnica de zece romani cu CV-uri cu studii internationale care vor sa se intoarca in Romania. Acesta este doar un prim bilant al recentei campanii ROM Autentic adresata romanilor din tara sa isi convinga prietenii plecati la munca in strainatate sa se intoarca acasa, dupa cum au afirmat pentru adplayers oficialii de comunicare ai marcii.
Agentia de publicitate si compania de recrutare Reviro pun la dispozitie romanilor care lucreaza sau studiaza in strainatate posibilitatea de a-si cauta un loc de munca in tara, facand legatura cu experti in resurse umane, cu care sa discute oportunitati de cariera disponibile in Romania.
Mai exact, pana astazi, campania a generat aproape 2000 de mesaje video in site-ul campaniei, peste 210.000 de vizualizari ale mesajului manifest pe canalul youtube al comunicarii. Daca inceputul campaniei aducea cateva CV-uri, incepand cu data de 28 noiembrie numarul romanilor care au aplicat pentru un job in Romania a crescut la o medie de 10 pe zi.