"Sustin Zmeura" a zburat un proiect de PR Lipton de la Pleon Graffiti la GMP PR
Marti, 31 Martie 2009

 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

„Sustin Zmeura”, denumirea proiectului de relatii publice pentru lansarea Lipton Ice Tea de Zmeura, a zburat un proiect de PR pentru lansarea Lipton de la Pleon Graffiti, administratorul contului de relatii publice al marcii, la agentia GMP PR, care a castigat proiectul in urma unui concurs la care au participat mai multe agentii.

„A fost un pitch pe proiect pentru lansarea Lipton Ice Tea cu Zmeura, si a fost castigat de GMP PR in urma unei licitatii organizate la inceputul lunii februarie”, a afirmat, pentru AdPlayers, Dana Iordache, Marketing Manager NCB, Pepsico International, intrebata astazi, odata cu lansarea gamei Lipton Icea Tea cu Zmeura, cum a ales agentia de relatii publice GMP PR.

Potrivit oficialului de marketing Lipton, pe langa GMP PR, la pitch au mai participat si agentiile Pleon Graffiti, The Practice si Ex Aequo. Licitatia a fost lansata la inceputul lunii februarie iar alegerea a durat doua saptamani. Obiectul concursului l-a constituit proiectul de lansare Lipton Ice Tea cu Zmeura, contul de relatii publice Lipton ramanand in continuare la Pleon Graffiti.


PUBLICITATE: