Surse adplayers. Licitatie Romtelecom - Cosmote. Participantii secreti.
Vineri, 21 Martie 2014
 adplayers. Iulian Toma

Cand adplayers afla de o licitatie, 99% e sigura. Asta s-a intamplat si cand am intrebat saptamana trecuta compania Romtelecom daca exista un rebranding la T mobile. Pana la aceasta ora, oficialii de comunciare au preferat sa treaca sub tacere existenta unui proces de selectie a vreunei agentii de publicitate. 

Astazi stim ca aceasta are toate sansele sa  existe.. Potrivit unor surse adplayers din piata, pe langa agentiile de portofoliu care administreaza serviciile de creatie, Romtelecom si Cosmote au chemat si alte companii de publicitate. adevar sau ranchiuna pe cei chemati in concurs, sursele spun ca una dintre invitate ar avea echipe de lucru prea apropiate de cele care administreaza creatia unui alt brand de telefonie mobila.

Cum McCann, care lucreaza pentru Vodafone,  am aflat ca nu participa, zvonurile planeaza asupra Leo Burnett care se stie ca isi bea cafeaua dimineta alaturi de Publicis, agentie despre care nu s-a anuntat nicio despartire de Orange. Nu o luati de sigur drept adevar. Astazi adplayers mai asteapta inca de la Romtelecom agentiile participante in pitch.

Actualizare 13.45: Agentiile de portofoliu din pitch, pe surse: GMP, Ogilvy
Ramanem cu ochii pe licitatii pana cand si jucatorii in publicitate din Romania vor alege calea transparentei unor astfel de concursuri. 

Mai mult in Licitatii

PUBLICITATE: