Publicitatea Spectacular Group la Metroul din Bucuresti premiata la Cannes Lions.
sursa: youtube, spectacular
adplayers. Iulian Toma
Dupa aproape doi ani de lipsa din statiile de Metrou, Vlad Ruta a batut palma pentru reprezentarea vanzarilor de publicitate in statiile metroului bucurestean, potrivit unor surse adplayers apropiate miscarii.
Contactat de catre adplayers, Vlad Ruta a confirmat ca va reprezenta vanzarile de publicitate in statiile metroului bucurestean, dupa o perioada in care acestea au fost blocate, insa a evitat sa ofere detalii privind ofertarea pe piata de media din Romania.
Intr-o comunicare remisa agentiilor din piata sub titlul „Metroul, dragostea mea”, echipa condusa de Vlad Ruta invita partenerii din publicitate la ... campanii:
„ Dragi parteneri,
Va invit sa ne revedem la Metrou. In orice statie doriti.
Putem din nou sa facem proiecte spectaculare pe spatiile deblocate acum.
Ma bucur ca ati avut incredere in creativitatea si tenacitatea echipei care a transformat publicitatea in spatiile de transport public in cele mai inovative si premiate campanii de comunicare.
Primele cinci zile vin cu preturi speciale!
Show me the .. (campaign) !
Vlad & the team”
Mai mult in OOH, Outdoor, Indoor, Publicitate Stradala