Surse adplayers. Bugetul de rebranding Romtelecom la T, castigat de Media Investment (The Group)
Miercuri, 16 Aprilie 2014
 adplayers. Iulian Toma

Potrivit unor surse adplayers din piata licitatia de media Romtelecom / Cosmote ar fi intors contul in aceeasi companie de media care administra serviciile si inainte de pitch. Este vorba de agentia Media Investment, parte a The Group. Din informatiile de pana la aceasta ora, nici agentia nu a primit vreo instiintare oficiala.

Estimat la un buget de 15 Milioane EUR, inclusiv contul de rebranding, de castigarea contului de media Romtelecom / Cosmote atarna ierarhia agentiilor de profil din acest an care intalneste o data la 10 -15 ani un rebranding in piata de telecom.

Rezultatul licitatiei este asteptat sa fie anuntat cat se poate de curand. Voci din industrie spun insa ca aceasta ar putea fi comunicat odata cu alegerea agentiei de publicitate care va administra contul de rebranding la T Mobile in care sunt chemate la concurs mai multe agentii de publicitate. 

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: