( AdPlayers, Iulian Toma )
DDB, Ogilvy, Brandstalk ( The Group ) pentru divizia Romtelecom Business; Graffiti BBDO, GMP, Ogilvy si Brandstalk (The Group) pentru Romtelecom Rezidential, la care se adauga iLeo, Webstyler si Kinecto (Tempo Group) pentru comunicarea interactiva, sunt finalistii celor 3 licitatii de comunicare, potrivit unor surse AdPlayers apropiate proceselor de selectie.
Un anunt Romtelecom privind castigatorii celor trei licitatii este asteptat dealtfel foarte curand.
Potrivit unor voci din industria comunicarii, fuzionarea Romtelecom si Cosmote, precum si numirea noului sef la carma Romtelecom, ar putea aduce in viitorul apropiat apropierea celor doua conturi de comunicare. Vor fi organizate in curand licitatii inclusiv la Cosmote? Nimeni nu stie, cel putin deocamdata.
In prezent creatia Romtelecom este administrata de agentia Graffiti BBDO, iar media de agentia United Media, in timp ce contul de creatie Cosmote este in portofoliul Ogilvy (Ogilvy Group Romania, WPP) iar media este administrata de agentia locala Media Investment prin The Media Partnership (ambele parte din The Group).
Daca, luate in calcul separat, conturile de media Romtelecom si Cosmote reprezinta fiecare bugete cuprinse intre 5 si 10 Mil. EUR, impreuna acestea ar putea totaliza un volum de media de aproximativ 15 Mil. EUR, cel mai mare buget de comunicare in industria de profil.
ACTUALIZARE: 17:30
Contactati de catre AdPlayers, oficialii de comunicare Romtelecom nu au comentat lista finalistilor in licitatii. Reprezentantii de relatii publice ai companiei au afirmat ca vor face publice numele agentiilor doar la finalul proceselor de selectie.
Mai mult in Licitatii