(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Cel mai recent proiect derulat de Punct Advertising pentru promovarea marcii Sunsilk este “Tine jurnalul unui par frumos!”. Potrivit agentiei, campania ofera consumatoarelor o editie limitata de 6 cutii-cadou (gift box) prin care se promoveaza 6 variante de produse Sunsilk destinate ingrijirii parului.
Un “accesoriu” prezent in viata femeilor si identificat ca fiind “cadoul“ relevant pentru Sunsilk, o marca feminina, up-to-date si trendy, jurnalul este ideea centrala a campaniei.
Pregatirea campaniei a debutat la sfarsitul lunii septembrie si a fost finalizata la 1 noiembrie, in prezent campania desfasurandu-se on-air. Canalele de comunicare ale promotiei sunt TV si presa, precum si o componenta la punctele de vanzare.
Niculae Constantin, Creative Director Punct Advertising spune ca “Fara a comunica o idee foarte importanta sau unica si fara a-si propune sa-ti sara instantaneu in ochi, menirea spoturilor, destul de subtila, este sa te faca sa te indragostesti treptat de pachete, patrunzand in universul campaniei”.
Oficialul de creatie spune ca pentru productia TV, agentia a colaborat cu Long Neck, un studio de animatie care a inteles universul marcii si expresia vizuala pe care o doreau autorii pe TV.
AdPlayers.ro/File
/Punct Advertising:
Infiintata in 1998, Punct Advertising este o agentie de publicitate care asigura servicii de advertising development, creative communication, brand experience, media exposure, field & event marketing. Printre clienti se numara marci si companii nationale si multinationale cum sunt Alpha Leasing, Aviva, Dacia, Dero, Dr.Oetker, Hellmann’s, Panasonic, Rexona, Sunsilk .
..
.