Credit: Youtube
Strigatul dezastrului IRMA. Campanie din ramasitele panourilor distruse de tornada. IrmaGivesBack.
adplayers. Iulian Toma
Oamenii de publicitate americani nu au stat cu mana in buzunar dupa dezastrul adus de IRMA, tornada care a lovit SUA. Publicitarii au transformat ramasitele dezastrului in mesaje de speranta si un strigat al comunitatii de a ramane impreuna, dupa cum scriu publicatiile americane AdAge si Adweek, despre campania IrmaGivesBack semnata de creativii agentiei 22squared din Tampa, Florida.
Ramasitele mesajelor publicitare distruse de tornada au constituit si materiale pentru productia si decorarea panourilor in campania IrmaGivesBack, care incurajeaza comunitatea afectata de dezastru si ii cheama pe cei care pot sa doneze timp sau bani. Comunicarea mai face trimitere la pagina online IrmaGivesBack.org – intregul efort al oamenilor de publicitate fiind unul benevol, dupa cum spun voluntarii campaniei.
Mai mult despre campania IrmaGivesBack a publicitarilor voluntari americani, pe AdAge si Adweek
Mai mult in Responsabilitate Sociala, CSR,