( adplayers, Iulian Toma) Un magazin Profi de la Sibiu s-a lansat cu "Vecine Lidl, bine te-am gasit". Cu o campanie semnata de departamentul de marketing Profi, strategia nu este noua. Managerul Profi intampina astfel Kaufland si Lidl pe cand lucra pentru lantul de magazine Tesco, in Polonia..
„Inca de la momentul cand Lidl a intrat in Romania, prin intermediul brosurii pe care o distribuie in propriile sale magazine, Profi le-a urat bun venit. Acest concept a aparut plecand de la experienta acumulata de directorului general Profi, domnul Pawel Musial, care a mai procedat in acest fel si pe vremea cand lucra la Tesco, in Polonia, si cand le-a urat bun sosit in vecinatate celor de la Kaufland si Lidl” au declarat pentru adplayers oficialii de comunjicare Profi.
Cel de al 166-lea magazin Profi din tara, este cel de al optulea din municipiul Sibiu. Noul magazin este amplasat peste drum de o unitate a lantului german. Desi admit ca rezultatele campaniei sunt prematur de cuantificat, reprezentantii Lidl spun ca rezultatele de pana acum sunt mai mult decat satisfacatoare. Reteaua Profi are ca obiectiv un numar de aproximativ 200 de magazine pana la sfarsitul anului, urmand ca inaugurarile sa continue si in 2014.
Motivatia din spatele strategiei "Vecine Lidl, bine te-am gasit" cu care a fost gandita lansarea Profi de la Sibiu se bazeaza si pe o realitate locala. „Au existat unele articole care declarau, fara ca cei care le-au scris sa se fi informat in prealabil, ca Profi se retrage din locurile in care Lidl isi deschide magazine noi”, mai spun reprezentantii de comunicare.
„Informatia respectiva nu este catusi de putin adevarata, dar Profi a preferat sa nu intre in disputa cu jurnalistii care au publicat informatii neverificate, si a astept in schimb, momentul deschiderii primului sau nou magazin din vecinatatea unui Lidl, moment cand oricine doreste poate vedea adevarul. Ei bine, acest moment a sosit”, adauga oficialii de relatii publice.
Mai mult in Conturi