( AdPlayers.ro ) Stella Artois relanseaza pe piata romaneasca ambalajul dedicat zilei indragostitilor, dubla cutie de Stella Artois. Actiunea de promovare a noului ambalaj se desfasoara in Bucuresti si in marile orase din tara.
„Stella Artois Lovers’ can a fost foarte apreciat de consumatori si, implicit, un mare succes de vanzari anul trecut asa ca am decis sa relansam ambalajul dedicat zilei indragostitilor si in 2006”, declara Liviu Irimia (foto), Director Marketing Interbrew Romania.
Produsa in serie limitata, “Stella Artois Lovers’ can” este promovata prin intermediul principalelor posturi TV si prin promotii adresate consumatorilor, in canalul HoReCa, precum si B 24 Fun si ObliqueTv Magazin.
Printre posturile pe care se desfasoara campania se numara Pro TV, ProCinema, Antena 1, Tvr 1, Prima TV, Realitatea TV, MTV, Antena 3, Acasa TV.
Asa cum anunta reprezentantii Interbrew, Stella Artois in ambalajul dedicat zilei Sfantului Valentin se adreseaza tuturor indragostitilor, celor care doresc sa marcheze simbolic un moment special impartind cu cei dragi un produs care contine implicit o marturie romantica.
“Design-ul ambalajului inlesneste transmiterea mesajului de dragoste iar forma sa – dubla doza – incununeaza simbolic dorinta de a “imparti”, de a darui” mai spun promotorii noului produs.
Promotia este implementata pe canale HoReCa, si se desfasoara in luna februarie in 70 de locatii cate 10/ oras in orasele: Bucuresti, Timisoara, Cluj, Brasov, Constanta, Iasi si Arad. Echipa care implementeaza promotia este echipa de vanzari a Interbrew Romania.
Comunicarea in locatii se face, sustin reprezentantii companiei, cu ajutorul unui poster, table tents pe fiecare masa, puzzle oferit la comanda de Stella Artois, frapiera pe fiecare bar cu noul produs la gheata.
“Lansarea Stella Artois in acest nou ambalaj a reprezentat un pas important in zona preocuparii noastre permanente pentru inovatie” a mai spus Irimia.
Interbrew Romania produce Stella Artois pe piata locala din mai 1997. In anul 2000 compania a pus la dispozitia consumatorilor singura bere din Romania imbuteliata in cutie cu eticheta in relief, iar in 2004 sticla Stella Artois cu eticheta in relief. 2005 a fost anul lansarii unui alt ambalaj de succes dupa cum sustin oficalii comapaniei – Stella Artois in sticla de aluminiu.
Conform studiilor de piata independente MEMRB citate de catre companie, Stella Artois este astazi liderul segmentului super-premium si este marca a companiei Interbrew Romania, filiala locala a concernului multinational InBev. Grupul mai produce in Romania renumitele marci Bergenbier, Beck’s si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.
( Irina Toma info@adplayers.ro )