Stejar vine cu berea la Ziua Barbatului Bergenbier
Luni, 05 Mai 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Dupa doi ani in care Ziua Barbatului este intampinata nu numai de Bergenbier, marca de bere care a demarat proiectul de comunicare, ci si de alte produse de larg consum, iata ca in acest an a venit la petrecere si o alta marca de bere.

 

Surpriza „zilei” este ca nu toata lumea a fost invitata la petrecere si, surpriza, printre cei care s-au autoinvitat se numara inclusiv o alta marca de bere, nici macar una din aceeasi familie, de la InBev – producatorul Bergenbier, ci de la o casa concurenta – Stejar, de la Ursus Breweries.

 

Cu alte cuvinte, in mijlocul petrecerii Ziua Barbatului organizata de Bergenbier,proiectului de comunicare demarat in urma cu un an de agentia Leo Burnett, Stejar Pilsner vine cu berea si ii rasplateste pe cei care intra pe www.bereastejar.ro „si spun cum e sa fii cu adevarat barbat”, campanie realizata de Next Advertising ce are in componenta un spot tv, unul radio si print.

 

Campania cheama toti barbatii sa intre pe website si sa castige unul din cele 100 de baxuri de Stejar Pilsner acordate zilnic celor care raspund intrebarilor de pe site. Participarea nu este conditionata de cumpararea unui produs. 

 

„Barbatul este barbat in orice situatie si nu are nevoie de aprobari speciale pentru a se manifesta ca un barbat”, sustin autorii campaniei dela Next Advertising, care vin astfel cu o replica a  „Tocmai de aceea a venit momentul pentru a pune piciorul in prag si a-i chema pe romani sa spuna cum e un barbat!”

 

Vorbind despre noua campanie,  Mihai Barsan, Group Brand Manager URSUS Breweries afirma: “Ca barbat, nu am evident nimic impotriva unei initiative legislative pentru ziua barbatului; daca mai este si o zi libera, cu atat mai bine! Insa nu pot sa fiu de acord cu felul in care sunt portretizati barbatii in campania de promovare a aceste initiative: niste personaje care viseaza cu ochii deschisi la ziua in care sa o le dea cineva voie sa le placa blondele”.

 

„Daca cineva isi aroga statutul de purtator de cuvant al barbatilor, ar fi mai bine sa nu ne ia peste picior”, mai spune Barsan. „Din acest motiv ne-am hotarat ca este timpul ca cineva sa puna piciorul in prag si sa spuna: "Nu suntem cu totii niste papagali". In esenta, aceasta este ideea campaniei Stejar. “


PUBLICITATE: