Steaua si Dinamo si-au dat mana pentru sanatate. I-a convins "Nu-ti intoarce spatele" de Eye Connections
Vineri, 14 August 2015

adplayers. Iulian Toma

Adversari pe teren, parteneri la sanatate. In derby-ul de Duminica, 9 august, Steaua si Dinamo si-au dat manain campania "Nu-ti intoarce spatele". Semnata de Eye Connections, agentia de relatii publice si comunicarea pus la cale proiectul prin care atrage atentia asupra durerilor de spate de tip inflamator.

27.000 pe stadion si transmis pe Antena1, Digi Sport1, Dolce Sport si Look TV      

Potrivit Iuliei Suteu, managerul agentiei, campania trage un semnal de alarma pentru durerile de spate de timp inflamator. De aici si numele „Nu-ti intoarce spatele”. Cu un public pe stadion de peste 27.000 de persoane, campania a beneficiat si de audienta TV a meciului care a fost transmis pe Antena1, Digi Sport1, Dolce Sport si Look TV. 

"Toata echipa a pus mult suflet in acesta campanie si ma bucur ca ideile noastre s-au transformat in realitate, intr-un PR stunt inedit, desi proiectul parea la inceput destul de greu de implementat. Am convingerea ca mesajul nostru ajunge exact la cei care au nevoie de el.  Am colaborat foarte bine cu Liga Profesionista de Fotbal, cu echipele implicate si ma bucur ca toti partenerii au avut incredere in idee", a declarat Iulia Suteu, mangerul agentiei de relatii publice si comunicare Eye Connections.

Gandita si implementata de Eye Connections, campania de informare si educare „Nu-ti intoarce spatele” este organizata de Liga Romana contra Reumatismului si Societatea Romana de Reumatologie, intr-un parteneriat cu Liga Profesionista de Fotbal. Initiativa are ca scop scurtarea timpului de diagnosticare a durerilor de spate de tip inflamator si cresterea adresabilitatii catre medicul reumatolog.

Punctul central al campaniei este reprezentat de activarea in cadrul unor meciuri din turul Ligii 1 de fotbal. In cadrul demersului, echipele FC Steaua Bucuresti si FC Dinamo 1948 Bucuresti s-au alaturat initiativei si s-au prezentat la salutul oficial din cadrul derby-ului din 9 august purtand tricourile campaniei „Nu-ti intoarce spatele”.

0-0 pe teren. 1-1 la fapte bune.

Unica in Romania, prin implicarea intr-o campanie de educare si responsabilitate sociala a doi rivali de o asemenea anvergura, jucatorii de la Steaua si Dinamo au vrut sa arate ca sunt alaturi de pacientii cu boli inflamatorii de spate si ca incurajeaza suporterii si iubitorii sportului sa mearga la medic atunci cand se confrunta cu dureri de spate care dureaza cel putin 3 luni. Desi meciul s-a incheiat 0 – 0 pe teren, scorul la fapte bune a inregistrat puncte pentru ambele echipe.

Este ceea ce a subliniat si Ionel Danciulescu, director sportiv, FC Dinamo 1948 Bucuresti: "Echipa Dinamo sprijina cauzele sociale in care crede. Indiferent de loculpe care il ocupam in campionat, suntem intotdeauna alaturi de cei care aunevoie de noi. Avand una dintre cele mai puternice galerii, ne-am bucurat satransmitem suporterilor un mesaj important pentru sanatatea lor".

In cadrul meciului, suporterii prezenti pe Arena Nationala au putut sa verifice pe loc, prin intermediul unei aplicatii dedicate, daca prezinta simptome ale durerilor inflamatorii de spate si au primit materiale informative.

Campania cuprinde actiuni care se adreseaza publicului larg din intreaga tara dar si o campanie in Social Media – pagina web dedicata (site-ul www.reumatism.ro) si cont Facebook (www.facebook.com/NuIntoarceSpatele) realizate de agentia The Public Advisors. Mesajul campaniei va fi reluat si in cadrul meciului Dinamo – Petrolul Ploiest, ce se va disputa va fi transmis pe posturile de televiziune pe 22 august 2015.

Potrivit reprezentantilor campaniei „Nu-ti intoarce spatele”, una din cinci persoane prezinta dureri de spate cu o durata mai mare de 3 luni, iar durerea de spate de tip inflamator afecteaza peste 3% din populatia adulta, cea mai mare parte fiind barbati. Din informatiile specialistilor de comunicare, in unele cazuri de durere de spate de tip inflamator, pot trece si 10 ani pana la un diagnostic corect.

Mai mult in PR

PUBLICITATE: