Statui "descoperite" de GAV. “Nimic de ascuns" pentru Happy Tour.
Miercuri, 08 Aprilie 2015
 adplayers. Iulian Toma

“Clientul e fost dezinhibat, s-a ras mult, si-au amintit oamenii de lectiile de anatomie din liceu” au afirmat pentru adplayers publicitarii de la GAV despre intalnirea cu clientul Happy Tour Group, in care creativii si strategii au prezentat solutia agentiei de comunicare fondata de Lucian Georgescu. Oameni au livrat solutia creativa“Nimic de ascuns” a campaniei Happy Tour, pentru a ilustra transparenta ofertei.

Potrivit oamenilor de creatie condusi de Marius Rosu, originalitatea campaniei consta in prezentarea statuilor in ipostaze noi, „descoperite”, intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel, unde sunt prezentate in majoritatea cazurilor clisee de imagine.

Conform agentiei, mesajul campaniei are la baza avantajul competitiv Happy Tour pe piata de turism & travel: toate taxele prezentate din start clientilor, pentru orice tip de calatorie. Oferind acest beneficiu, agentia a hotarat sa portretizeze transparenta serviciilor aratand o serie de statui, landmark-uri in orasele din oferta.


Opt personaje descoperite 

 “Exista 8 personaje, cate unul pentru fiecare produs comunicat. La randul lor clientul comunica doua categorii – chartere si city break-uri. La Chartere avem: imparatul Hadrian (Antalya), Ares (Creta), Platon (Kos) si Don Quijote (Palma de Mallorca). Pentru City Break-uri: Rembrandt (Amsterdam), Karl Marx (Berlin), Apollo (Florenta), Venus (Sicilia) “ detaliaza pentru adplayers creativii condusi de Rosu.

Comunicarea Happy Tour Group se desfasoara exclusiv online in perioada 23 martie - 25 mai 2015  si, conform agentiei, se adreseaza celor care cauta cele mai bune solutii de vacanta si care doresc transparenta in ofertele primite de la agentiile de turism.

Cu o abordare exclusiv online, potrivit strategilor agentiei, comunicarea este menita sa genereze leaduri de vinzari pe platforma happytour.ro. “In plus clientul a inteles ca acest tip de media permite o mai buna pozitionare, targetare si monitorizare a publicului tinta decat oricare altul” mai adauga acestia.

Intregul plan de comunicare este administrat de GAV, care gestioneaza si componenta de media online prin departamentul specializat al agentiei. “Bugetul de media nu a fost mare, toata campania a fost construita si axata pe performance marketing, iar challenge-ul a fost sa oferim rezultate cu un buget potrivit” adauga oficialii agentiei de comunicare conduse de Lucian Georgescu.

Atat clientul cat si agentia sunt fericiti cu solutia creativa. “Am ales sa colaboram cu GAV pentru ca ne-au convins ca prin originalitatea si prospetimea ideilor putem sa comunicam direct avantajele competitive Happy Tour: transparenta, proximitatea, profesionalismul – intr-o piata extrem de concurentiala”, declara Javier Garcia del Valle, CEO Happy Tour. 

“Ne bucuram ca Happy Tour se numara printre clientii indrazneti, dispusi sa renunte la zona de confort acceptand o creatie iesita din normele conventionalului. Strategia noastra de digital vizeaza atingerea unui public educat, prezent preponderent in mediul online si selectiv cu mesajele pe care le primeste in fiecare zi, un public la care deja este greu sa ajungi printr-o comunicare conventionala”, declara Lucian Georgescu, Managing Partner GAV.

Echipa:

Cu statui si oferte "descoperite" pe nimicdeascuns.ro, campania a fost imbracata in hainele care se vad in mediul online de urmatorii:

Happy Tour Group : Alexandra Mateuta (Marketing Manager) si Raluca Popescu (Marketing Specialist).

GAV : Marius Rosu – Director de Creatie, Gabriel Coman – Copy, Radu Radulescu – Art Director,  Alex Borsan & Arina Udup - Strategie, Eugen Soineanu – Account Director, Cristi Ene – Online Media Executive.
 
Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: