(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Autoitalia a incredintat Starlink strategia privind canalele de comunicare, in urma unei licitatii, anunta reprezentantii agentiei.
Cu 52 de angajati specializati in campanii integrate de communication planning, cercetare, strategie de brand, creatie, media, productie publicitara, shopper marketing, BTL si PR, potrivit companiei, Starlink Group a avut in 2006 o cifra de afaceri de 5,7 milioane Euro, si o crestere de 100% fata de anul 2005. Parte a retelei internationale Publicis, Starlink Group este format in Romania din trei agentii: Starlink Media, Starlink Creative Services si Starlink Production
“Avem incredere ca vom construi impreuna cu Starlink un parteneriat de succes. Ne-a impresionat implicarea de care au dat dovada in timpul licitatiei si suntem convinsi ca expertiza si creativitatea lor vor aduce valoare comunicarii marcilor noastre”, a declarat Adriana Mitran - Marketing and Supply Chain Manager Autoitalia Group.
“ Reusita noastra se datoreaza unei abordari integrate din perspectiva communication planningului, ce a trecut dicolo de liniile brief-ului”, a declarat Marcel Straut, Managing Partner al Starlink Group.”Ne-am dorit mult acest cont, iar faptul ca am reusit sa castigam Autoitalia in lupta directa cu alte agentii foarte mari este cea mai buna recompensa a muncii noastre si o dovada in plus ca suntem foarte buni”.
AdPlayersFile
Unul dintre cei mai mari importatori pe piata auto din Romania, Autoitalia Group acopera toate segmentele pietei auto, reprezentand marcile Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, SsangYong si Honda.
Starlink Group este un grup integrat de companii, parte a retelei internationale Publicis. Portofoliul actual al agentiei cuprinde peste 35 de clienti, companii romanesti si internationale, dintre care: CrisTim, Fuchs, Storck, Chronotime, Unicoms, Cristalex, Agrana, Brenac, Abbott, Yves Rocher, First One Communication, Hennessy, Dom Perignon, Anchor, Ministerul Administratiei si Internelor, Bere Mures.