Starcom a cāstigat licitatia DM Dacia-Renault
Luni, 24 Septembrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Starcom Romania a castigat licitatia de marketing direct organizata de companiile Dacia si Renault, anunta o informare a agentiei.

Potrivit sursei, Starcom Romania va gestiona contul de marketing direct pentru companiile Dacia si Renault, avand in sarcina atat strategia si implementarea programelor de comunicare directa, cat si strategia de dezvoltare si utilizare a bazelor de date.

“Managementul relatiei cu clientii (CRM) este un instrument vital pentru compania noastra, de aceea avem o echipa in-house specializata in on-line si off-line CRM, cu care Starcom va colabora indeaproape”, a declarat Elena Buhus, Sef Departament Marketing Relational Dacia si Renault.

„In contextul fragmentarii mediilor conventionale si schimbarii comportamentului consumatorilor,suntem in cautarea celor mai eficiente metode de contact si de comunicare cu publicul nostru”, a motivat oficialul de marketing strategia de comunicare.

Conform reprezentantilor Starcom, licitatia s-a concentrat asupra strategiei de dezvoltare si utilizare a bazelor de date, punand accent, deopotriva, pe abordarea strategica a consumatorului si pe comunicarea creativa.

PUBLICITATE: