Starcom, Optimedia si MPG castiga "licitatia" Romanian Discovery Challenge
Luni, 01 Octombrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Starcom, Optimedia si Media Planning Group sunt castigatorii editiei din acest an a Romanian Discovery Challenge, organizate de Cable Direct si Saatchi X. La eveniment au participat 16 echipe de cate trei persoane, reprezentand agentii de publicitate, agentii media, precum si membrii ai presei de business si trade din Romania.

Incepand din 2004, Discovery Networks din Romania isi invita clientii din domeniul vanzarilor de publicitate si partenerii media sa participe la Romanian Discovery Challenge, in fiecare an. Editia 2007 s-a derulat in statiunea Ranca din Muntii Parang, in perioada 21 - 23 septembrie.

Avand ca tema "Cautarea comorii dacice - Dezgroparea monezilor de aur ale lui Zamolxis”, echipele competitoare s-au straduit sa dezgroape comoara pe care, dupa cum spune legenda, a fost ascunsa in Pestera Polovragi de catre zeul Zamolxis si geto-daci.

PUBLICITATE: