Starcom Media Vest a pierdut Friesland. Bugetul de 3-4 mil. EUR, castigat de Universal McCann.
Luni, 23 Mai 2011


( AdPlayers, Iulian Toma )

Starcom Media Vest a pierdut contul de media Friesland. Potrivit unor surse din piata de media, bugetul a fost castigat de Universal McCann, in urma unei licitatii de media incheiate de curand.

Contactat de catre AdPlayers, Mihai Trandafir a confirmat castigarea contului si ca in prezent comenzile de rezervare de spatiu media sunt administrate de Universal McCann, dar a refuzat sa ofere detalii privind bugetul de media al noului sau client.

Estimat la 3-4 Mil. EUR pe an, din informatiile AdPlayers contul de media a fost castigat de divizia de media McCann Erickson, dupa o licitatie la care au mai participat fosta agentie - Starcom Media Vest (Leo Burnett Group, Publicis Groupe), si Mindshare Media ( Ogilvy Group Romania, Group M, WPP ).

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: