Peste 200.000 de vizualizari in doar cateva zile de la lansarea campaniei 2017 de lupta pentru viata copiilor nascuti prematur. Campania a demarat la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment de lansare transmis live pe reteaua de socializare facebook, in regia agentiei de relatii publice si comunicare McCann PR. pe
Dorna www.facebook.com/Dorna.Romania/ , profilul Simonei Halep www.facebook.com/simonahalep/ si al Salvati Copiii Romania (www.facebook.com/SalvatiCopiiiRomania/
adplayers.info
Dorna a oferit sprijin in valoare de peste 500.000 de euro si a dotat 40 de maternitati cu echipamente necesare acestora, au afirmat pentru adplayers responsabilii de comunicare ai celei celei mai recente campanii de lupta pentru viata a copiilor nascuti prematur.
Marca de apa sustine pentru al cincilea an consecutiv cauza copiilor nascuti prematur impreuna cu organizatia Salvati Copiii, si alaturi de ambasadoarea cauzei copiilor nascuti prematur, Simona Halep, din 2015.
„Ca sportiv de performanta, stiu cat de importanta este sustinerea, iar gesturile simple sunt cele care conteaza cel mai mult, iti dau curajul sa continui. Sper sa strangem cat mai multe inimi si sa se alature cat mai multi romani acestei cauze.”, declara Simona Halep.
O data pe an alaturi de ei. In inimia lor – pe viata
Timp de 8 saptamani, incepand cu data de 16 februarie 2017, romanii sunt invitati sa sustina din inima copiii nascuti prematur, in mod simbolic, pe Facebook, in campania manifest „Fii in inima lor pe viata”, un nou capitol al initiativei caritabile Grija pentru Copii.
Campania de anul acesta – „Fii in inima lor pe viata” – a pornit de la ideea ca atunci cand esti alaturi de cineva intr-un moment greu, ii ramai in inima pentru totdeauna. Mecanismul campaniei indeamna la sustinerea cauzei printr-un gest simbolic, acela de a da „love” postarilor de campanie care vor fi publicate, in urmatoarea perioada, pe pagina oficiala de Facebook Dorna Romania:
Obiectiv – 100.000 de inimi alaturi de ei
Obiectivul campaniei este de a strange mai mult de 100.000 de inimi care sa „bata” pentru copiii nascuti prematur, iar Dorna va raspunde acestui demers de sustinere oferind echipamente medicale de specialitate catre maternitatile din Romania, prin intermediul Salvati Copiii Romania.
”Este important sa aducem o schimbare durabila in comunitate, este important sa ne implicam, sa sustinem cu adevarat cauzele in care credem. Suntem mandri de schimbarea pe care am adus-o in acesti cinci ani de „Grija pentru copii” si suntem increzatori in ceea ce vom realiza in viitor. Campania de anul acesta, „Fii in inima lor pe viata” este din nou un indemn la implicare pentru fiecare dintre noi, pentru ca noi credem cu tarie ca fiecare gest conteaza, fie el cat de mic. Oricare din noi poate deveni sustinator al copiilor nascuti inainte de termen si poate contribui printr-un gest foarte simplu, acela de a face cunoscuta aceasta cauza”, declara Anca Nastase, Senior Brand Manager Still Drinks Romania & Moldova.
„In cei cinci ani, de cand am deschis acest nou front pentru combaterea mortalitatii infantile, Salvati Copiii Romania a contribuit la salvarea a peste 24.000 de copii. Sprijinind cauza copiilor nascuti prematur, care lupta pentru a supravietui in maternitatile in care vin pe lume, e ca si cum ai darui ceva din tine, din trupul tau si din viata ta. Astfel, oferindu-ne, simbolic, inima acestor copiii absolut extraordinari care, secunda de secunda, se lupta cu determinare sa supravietuiasca, donam, de fapt, viata”, a declarat Gabriela Alexandrescu, Presedinte Executiv Salvati Copiii Romania.
Campania poate fi accesata si de pe facebook Dorna www.facebook.com/Dorna.Romania/ , profilul Simonei Halep www.facebook.com/simonahalep/ si al Salvati Copiii Romania (www.facebook.com/SalvatiCopiiiRomania/). Lista completa a maternitatilor care au beneficiat de donatii este disponibila pe site-ul Dorna, in sectiunea Grija pentru Copii, dedicata programului http://www.dorna.ro/ro/grija-pentru-copii/maternitati).
Mai mult despre McCann PR
Mai mult in PR, Responsabilitate Sociala, CSR,