Credit: Youtube / Ursus Cooler
AdPlayers. Iulian Toma
Reclama “Pisicaine” pentru Ursus Cooler, reclamata la Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.) si Consiliul Roman pentru Publicitate (“RAC”) se opreste, este asigurat de catre RAC unul dintre petitionarii care au reclamat campania.
,,Intr-un raspuns primit de la RAC, am fost asigurata ca spotul Ursus Cooler ce contine personajul ,,pisicaine” nu se va mai difuza in mediul audiovizual” afirma pentru AdPlayers doamna Ana Precup, unul din petitionarii care au reclamat spotul TV la cele doua organisme de reglementare in audio-vizual si publicitate.
Intr-o scrisoare remisa AdPlayers zilele trecute, doamna Ana Precup, ne spunea ca este mama a doi copii minori de 9 si 13 ani, si se plangea ca cel mai mic i-a solicitat sa cumpere produsul mtoivand astfel ca este de parere ca mesajul se adreseaza mai degraba copiilor decat adultilor.
,,Va rog sa publicati aceasta scrisoare deschisa a mea catre Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.) si Consiliul Roman pentru Publicitate (“RAC”) referitoare la reclama ''PISICAINE” pentru URSUS COOLER reclama care, dincolo de conceptul creativ discutabil, vizeaza in principal copii si mai putin bautorii de bere - chiar si de bere cu suc.” se plange doamna Ana Precup.
Mai jos articolul cu scrisoarera remisa AdPlayers, CNA si RAC pentru oprirea promovarii produsului Ursus Cooler.
Reclama “Pisicaine” pentru Ursus Cooler, reclamata cu scrisoare la CNA si RAC
Mai mult in Opinii, Reglementare, Autoreglementare, Campanii, CNA, RAC