Spotul Heineken "Walk in Fridge" a fost creat in Olanda de agentia TBWANEBOKO
Joi, 07 Mai 2009


 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Heineken aduce in Romania noua reclama „Walk in Fridge” care, potrivit producatorului de bere, isi doreste sa sublinieze caracterul inovator al marcii. Spotul video de 30 de secunde a fost realizat de agentia de publicitate olandeza TBWA \ NEBOKO impreuna cu Heineken Olanda si regizata de Bart Timer, care  a utilizat tehnici din domeniul cinematografic pentru a reda stilul vizual si atmosfera unica a acestei reclame. "Walk in Fridge" va fi difuzat pe posturile TV si in salile de cinema incepand cu 8 mai 2009.

Potrivit reprezentantilor Heineken, reclama reda o situatie din viata reala, in care, la mutarea intr-o casa noua, renovarile care ar fi trebuit sa dureze patru saptmani, s-au terminat dupa patru luni. Daca la femei, cele mai expansive reactii le-a provocat garderoba, acestea sunt acoperite de  bucuria barbatilor dintr-o camera alaturata, care se dovedeste a fi un frigider plin cu bere Heineken, amenajat intr-un spatiu similar celui plin de haine, pentru fete.

De cand a fost lansata in Olanda, reclama „Walk in Fridge” a circulat rapid pe internet si pe e-mail (viral), avand la ora actuala peste 6.000.000 de vizualizari pe youtube. Arts Directors Club Nederland a premiat aceasta reclama cu premiul anual de publicitate „Golden Lamp”.

„”Walk in Fridge” este probabil una dintre cele mai discutate si memorabile reclame Heineken din ultimii ani, datorita aspectului sau amuzant si relevant pentru ceea ce inseamna o experienta Heineken unica pentru consumatorii sai”, spune Marius Melesteu, Director de Marketing, Heineken Romania. „Scopul Heineken este ca la sfarsitul fiecarei reclame, consumatorul sa gandeasca „Doar Heineken putea sa faca asta””  .

Marca Heineken a fost lansata in Romania in 2004, ca parte din portofoliul Heineken Romania, alaturi de Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss, Zipfer, Gosser, Schlossgold, Silva. 


PUBLICITATE: