Spotul Fiesta de la Saatchi & Saatchi, estimat la 60-70 mii eur
Marti, 23 Martie 2010


 ( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

Saatchi & Saatchi a realizat Fiesta "The F Team", cea mai recenta campanie de imagine pentru alunele de la Intersnack, in urma castigarii unui pitch local care a avut loc la sfarsitul anului trecut. Fiesta se alatura astfel unui alt cont de creatie de la Intersnacks din portofoliul agentiei, marca Chio Chips. Executiile campaniei Fiesta „The F Team” cuprind un spot TV, POSM-uri si un website dezvoltat de Kubis Interactive.

Responsabilii de comunicare ai campaniei nu au oferit detalii despre participantii in licitatie sau bugetul alocat, insa potrivit informatiilor AdPlayers, la pitch au mai participat, printre altele, agentiile de publicitate GMP si McCann Erickson.

Cu o productie de spot estimata de AdPlayers la 60-80.000 EUR, intregul cont de creatie, strategie si productie, inclusiv website, ar putea sa se ridice la 100-110.000 EUR. Contul de media al campaniei este administrat de Media Investment (The Group), si potrivit unor surse din piata, s-ar putea cifra si acesta la inca aproximativ 100.000 EUR, ridicand astfel investitita producatorului la un buget estimat de peste 200.000 EUR.

„Dupa un proces indelungat de selectie, finalizat cu validarea propunerilor de catre consumatori printr-o cercetare de piata, suntem foarte fericiti si mandri ca am castigat pitch-ul de relansare Fiesta”, a afirmat Carmen Barda, New Business Director Saatchi & Saatchi. „Saatchi & Saatchi isi extinde astfel business-ul pe clientul Intersnack Romania, devenind gardianul brandului Fiesta, alaturi de ChioChips, existent in portofoliul agentiei de 8 ani.”

Spotul si ideea creativa
Adrian Climent, Group Brand Manager Intersnack: „Spotul “F-Team” stabileste foarte bine care este noul teritoriu asumat de Fiesta, comunicand echilibrat atat  beneficiile rationale cat si cele emotionale. Ne dorim ca aceasta campanie sa creasca notorietatea si performanta brandului si sa stimuleze consumul, pe o piata usor afectata de recesiune. Saatchi & Saatchi a oferit o solutie creativa foarte bine mulata pe brief si suntem increzatori ca acest spot isi va atinge obiectivele stabilite.”

Autorii spotului spun ca ideea creativa a fost aceea de a crea o echipa de specialisti in distractie, care sa poata deschide Fiesta acolo unde este nevoie, motiv pentru care a aparut „The F Team”. Premiza de la care s-a pornit este aceea ca in intimitate, alaturi de prieteni ori familie, oamenii sunt inclinati spre voie buna si amuzament, iar acestea pot fi declansate de gesturi sau expresii neasteptate sau chiar de aparitia neprogramata a unui prieten pus pe distractie. Conform reprezentantilor agetiei, echipa F este o metafora pentru toate aceste lucruri, fie pe rand, fie impreuna, in timp ce alunele Fiesta joaca rolul unui stimulent social crocant si delicios.     


PUBLICITATE: