(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Spotlight Advertising a elaborat si dezvoltat pentru Elmi Prodfarm intregul proces de branding si comunicare a Cellulight, noua gama de produse anticelulitice a companiei.
“Am inceput sa lucram pentru Cellulight in luna martie. Produsul a punctat foate bine chiar daca a fost lansat la mijlocul lunii iunie, aproape la jumatatea sezonului” a afirmat pentru AdPlayers.ro, Alina Musat, General Manager la Spotlight.
Potrivit Alinei Musat, "agentia a semnat partea de branding, concept de produs si de comunicare".
Inceputa din 2006, colaborarea intre agentia de publicitate si Elmi Prodfarm a demarat cu dezvoltarea unui nou brand: Sombrero si relansarea altor doua: Bioten si Elmiplant Lotiuni de plaja.
Potrivit agentiei, crearea brandului Cellulight a inclus strategia de brand, naming si packaging, precum si campania de comunicare: print, POSM, web si evenimente speciale. Targetul produsului este reprezentat de consumatoare tinere.
Pentru ca scopul declarat al produsului este acela de a arde celulita, comunicarea din cluburile bucurestene a avut parte de o actiune BTL-sampling-avand in distributie fete, cutii de chibrituri si pompieri.
AdPlayers.ro/File Spotlight
Infiintata in 1999, Spotlight este o agentie de publicitate full-service cu capital integral romanesc. Spotlight este membra a retelei globale ICOM din septembrie 2006, fiind, de asemenea, acreditata in calitate de consultant BAS/BERD. Din portofoliul de clienti actuali ai agentiei fac parte: Jidvei, JW Marriot, Domenia Credit, Elmiplant, Estima Finance, Fares, IFB Finwest, Kolo, Zentiva.
AdPlayers.ro/Work
Produs: Cellulight
Advertiser: ElmiPlant
Agentie: Spotlight
Ion Barbu-Creative Director,
Alexandra Bardan-Art Director,
Adrian Lupchian-Account Executive,
Laura Botezatu-Account Planner.