Credit: Spotify.com
Indisponibil inca in Romania, Spotify a ales Universal McCann dupa o competitie cu agentii precum Zenith Optimedia (Publicis Groupe) si Vizeum (Dentsu), potrivit revistelor de marketing si comunicare Adweek (US) si Marketing Interactive (Singapore).
adplayers. Iulian Toma
Spotify a ales Universal McCann (UM, parte a Interpublic Group) ca agentie globala de media, dupa o competitie cu companii de meedia precum Zenith Optimedia (Publicis Groupe) si Vizeum (Dentsu) potrivit revistelor de marketing si comunicare Adweek (US) si Marketing Interactive (Singapore). In Romania, serviciul de streaming muzical nu este disponibil.
Potrivit datelor de monitorizare media Kantar citate de presa de marketing si comunicare, Spotify investeste global intre 40 si 50 milioane de dolari comunicarea globala din care doar in Statele Unite ale Americii, cheltuie intre aproximativ 17 milioane de dolari. Pe langa piata americana, Spotify comunica in Australia, Japonia, Hong Kong, Indonesia, noua Zeelanda, Filipine si Taiwan. In Romania, serviciul de streaming nu este inca disponibil.
Mai mult in Licitatii, Conturi, Media,