(AdPlayers, Iulian Toma)
Cu 50.000 EUR si ceva suport logistic pentru activitati, compania de amenajari de terenuri si evenimente Sport Arena face 5 serii de evenimente "Sport in Parc" .
Prezenti in weekendul 3-4 iulie in parcul Herastrau, dupa ce a demarat in Parcul Tineretului si Parcul Carol, seria de evenimente cuprinde actiuni in parteneriat cu Administratia Lacuri Parcuri si Agrement Bucuresti, sprijinite de mai multi sponsori.
Initiativa de incurajare a sportului in parc este sustinuta de Raiffeisen Bank, Ben Gay, Champion, Umbro, Pepsi si inghetata Kri Kri (fosta Delta) in parteneriat cu Radio 21 si Gazeta Sporturilor care a venit pe terenurile de sport amenajate in Herastrau cu sloganul "Ne pasa de sport. Poate prea mult".
Cu ce buget vin sponsorii?
Bugetele de participare la Sport in Parc? Nu toata lumea contribuie cu aceiasi bani, insa cert este ca fiecare sponsor vine cu cateva mii de euro.
“Este greu de oferit o cifra pentru fiecare sponsor”, spune Vlad Constantinescu (foto stanga), General Manager si unul dintre cei sapte parteneri ai companiei.
“ In functie de ce vrea sa faca, fiecare sponsor contribuie dupa cat il tine buzunarul. Pe langa sustinerea in bani, Umbro, spre exemplu, asigura numai premii de aproape 3.000 de euro pentru astfel de evenimente. La acestea se adauga mingii, veste si alte produse de infrastructura ”.
Marcel Mitrea, General Manager la KRI KRI, unic importator al inghetatei KRI KRI SA din Grecia, fosta marca Delta, a afirmat pentru AdPlayers ca este multumit sa sustina astfel de evenimente in parcuri.
“Alocam in jur de 3000 de EUR pentru astfel de evenimente. In schimb suntem siguri ca produsul se vede si, mai mult, poate fi testat direct de catre consumatori”, afirma managerul companiei care importa Kri Kri, marca de inghetata numarul unu pe piata de profil din Grecia.
10% -15% Evenimente
Infiintata in 2004, Sport Arena este in principal o companie de amenajari terenuri de sport, dar pentru imaginea companiei, in jur de 10% -15% din afacere este dedicata si evenimentelor sportive. Cel putin acesta este pana in prezent "profitul" evenimentelor pe care seful companiei il considera drept o investitie in marketingul Sport Arena. Intrebat ce business anual inregistreaza firma, Vlad Constantinescu, spune ca anul trecut a avut o cifra de afaceri usor peste 1 Milion EUR.
“A fost probabil cel mai prost an, dar asta s-a intamplat nu numai la noi. In 2008 am incheiat anul cu peste 2,5 milioane EUR”, adauga managerul Sport Arena. Pe langa Vlad Constantinescu, printre partenerii companiei se numara: Radu Petre, Mihnea Samoila, Andrei Pavel, Petrica Dutu, Radu Negroiu si Cezar Cojocariu.
Sport in Parc nu este singura serie de evenimente din portofoliul Sport Arena. Compania organizeaza “cel mai mare turneu de streetball, baschet 3 la 3 din Romania (www.3la3.ro )”, dupa cum spune Radu Petre (foto,dreapta), un alt partener al companiei.
Organizat tot in Bucuresti, turneul de baschet “3 la 3” se afla in al saselea an de existenta si atrage, potrivit organizatorilor, peste 5.000 de participanti si peste 20.000 de spectatori. In privinta sumelor alocate, seria 3 la 3 are bugete de la 20.000 la 40.000 EUR pentru fiecare actiune, in functie de anvergura, invitati, sau alte evenimente conexe.
Mai mult in Sport Marketing .