(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Spoon Media a dezvoltat si implementat campaniile media pentru deschiderile magazinelor bauMax din Cluj-Napoca si Targu Mures.
“Agentia se ocupa atat de partea de planificare cat si cea de cumparare de media. Campaniile au demarat la inceputul lunii iunie si sunt inca in derulare”, a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu (foto), Director General al Spoon Media.
Potrivit Spoon Media, avand 126 de magazine in sapte tari, bauMax este liderul pietei in domeniul bricolajului si materialelor de constructii din Europa Centrala si de Sud-Est. Romania este acum a saptea si, totodata, cea mai mare tara in care activeaza bauMax.
„La nivel national a fost nevoie de o campanie de imagine, sustinuta doar pe print national”, a mai afirmat executivul Spoon Media. „Clientul comunica la nivel local, urmand sa aiba o comunicare la nivel national odata cu dezvoltarea retelei de magazine” .
Potrivit agentiei de media, campaniile au fost structurate in doua faze: etapa de prelansare si etapa de lansare. Suporturile media folosite in campanii au fost statii TVsi radio locale, presa locala si nationala, outdoor local si tranzit la nivel local. Campania de lansare se desfasoara pe o perioada de 6 saptamani si va fi urmata de campanii de intretinere.
Echipa care a colaborat la aceasta campania este formata din Emma Anghel si Tamara Sarbu de la bauMax si Claudia Chirilescu si Ramona Dumitrache din partea Spoon Media.
AdPlayersFile
Infiintata in 2003, Spoon Media este o agentie de media locala, independenta, care ofera servicii complete de media. Printre clientii companiei se numara, alaturi de bauMax, IPSO, Kaufland, GMP, Gavrila si Asociatii, Headvertising, HNC, Totem, Premium PR, Tactic Communication, Luna Promotion, Katjes, Jetix, Media Galaxy.