
Sorin Predescu (foto) va fi Creative Director la Brandstalk, īncepānd cu ianurie 2007, dupa ce a fost 12 ani Director de Creatie la Grey Worldwide Romānia, se arata īntr-un comunicat al agentiei de publicitate Brandstalk.
Īn anul 2005, primul an de activitate al agentiei noastre, ne-am instalat direct īn topul primelor 10 companii de creatie publicitara, din punct de vedere al profitului, asa īncāt ne permitem investitii pe termen lung īn oameni si īn serviciile noastre, afirma Roxana Popescu, Memetea Director General al Brandstalk.
Ne propunem sa urcam pe podiumul profesionistilor care ofera strategie si creatie la cel mai ridicat nivel al pietei, a continuat executivul agentiei, iar pentru acest obiectiv ne alocam timp, eforturi si resurse pe masura
Dupa mai bine de un deceniu sub umbrela unei agentii a venit si pentru mine momentul unei schimbari a declarat Sorin Predescu. Mi-am asumat destinul creativ al unei agentii tinere pentru ca mi-a placut filozofia oamenilor care o conduc si spiritul echipei pe care am īntālnit-o aici.
Īmi doresc sa dezvolt un departament de creatie dinamic, care sa construiasca marci de succes si care sa se impuna pe piata publicitatii din Romānia, a mai spus viitorul director de creatie Brandstalk. Īmi place sa lucrez pentru marci care devin lideri de piata pe categoriile lor si sunt sigur ca īn curānd vom putea vorbi de un departament de creatie care sa impresioneze prin creativitate, orientare strategica si dedicare catre clienti.
Potrivit Brandstalk, Sorin Predescu a lucrat pentru branduri ca Salam Sasesc de la Cristim, Zapp, Golden Brau, Romtelecom, Click Net, Ursus, Wembley Dry Gin, Kent, Pall Mall, Pantene, Lenor, Ace, Mr. Proper, Borsec.