Solutii alternative de energie ca sa ajungi la festival. ,,Green Race to UNTOLD" cu ENGIE si McCann PR
Vineri, 05 Iulie 2019
 

Credit: McCann PR

ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in prim plan energia pe care o gasim nu doar in natura, ci si in cei de langa noi, introducand in conversatie subiectul responsabilitatii fata de mediul inconjurator.

AdPlayers. Info

ENGIE Romania da startul unei curse inedite cu masini electrice si alte mijloace de mobilitate prietenoase cu mediul inconjurator in care se pot inscrie toti cei care doresc o experienta memorabila de drum, dar si la festival, anunta reprezentantii de comunicare ai companiei.

Aceasta este modalitatea prin care ENGIE aduce in prim plan solutii alternative de transport care pot fi utilizate pentru a ajunge la festival, dar si in viata de zi cu zi, prin puterea exemplului. Alaturi de doua figuri bine cunoscute, Cabral Ibacka si Cristian Simonca (Blogu lu’ Otrava), compania lanseaza astfel o provocare fanilor UNTOLD: aceea de a se inscrie intr-o cursa catre festival, alegandu-si capitanul preferat. Echipele se vor intrece, pe traseul Bucuresti-Cluj, in data de 31 iulie, cu ajutorul energiei electrice (masini electrice si trotinete) si a celei umane, in probe amuzante. Toate acestea sunt completate de distractie, voie buna si premii.

ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in prim plan energia pe care o gasim nu doar in natura, ci si in cei de langa noi, introducand in conversatie subiectul responsabilitatii fata de mediul inconjurator.

Potrivit agentiei, conceptul creativ al campaniei propus de McCann PR porneste de la cateva adevaruri general valabile: energia se afla peste tot in jurul nostru. Ne incarcam cu energia inepuizabila a naturii, din razele soarelui, din freamatul vantului sau din undele apei. Insa, aceasta se afla si in fiecare dintre noi. Ne incarcam cu energia infinita a naturii umane, din zambete, din freamatul aplauzelor sau din frenezia dansului alaturi de prietenii de la festival. Iar UNTOLD, cel mai mare festival de muzica din Sud-Estul Europei, este pentru patru zile locul care genereaza cea mai intensa energie umana din Romania, prin distractia si interactiunile fanilor, artistilor, partenerilor si organizatorilor deopotriva.

Cei interesati se pot inscrie pe www.engie.ro, pana pe 14 iulie 2019, inclusiv, si au sansa sa fie selectati de catre cei doi capitani intr-una dintre echipe. Castigatorii vor beneficia de un abonament VIP la UNTOLD, cazare pe toata durata festivalului, transport dus-intors la festival si sustinerea unor proiecte  care utilizeaza energia verde derulate de asociatiile „Daruieste Viata” si „Habitat for Humanity Romania”.

Campania se adreseaza tuturor celor care doresc sa ia parte la cea mai tare experienta muzicala a verii la UNTOLD intr-un mod sustenabil, cu ajutorul surselor de energie regenerabila. Noua campanie de comunicare dezvoltata pentru ENGIE Romania include o comunicare integrata: promovare prin canale de comunicare online, OOH si activitati de PR.

Noua campanie vine in continuarea strategiei de pozitionare a marcii ENGIE ca un brand apropiat de oameni si prietenos, iar acest context de comunicare specific permite abordarea unui segment de target pe care compania si-l doreste alaturi: generatia millenials. In plus, asocierea ENGIE & UNTOLD pune in valoare ideea de energie, fie ca vorbim de energia fizica concreta pe care ENGIE o propune in calitate de furnizor de gaze naturale, electricitate si solutii de energie verde, fie de cea generata de emotiile umane: muzica, dans, aplauze, aceste surse de energii complementare ce raspund conceptului umbrela de comunicare al ENGIE ,,Tu de unde iti iei energie?’’.

Echipa care a contribuit la realizarea noii campanii de comunicare:

Agentia de creatie, McCann PR: Claudiu Dobrita (Director de creatie), Vlad Tomei (Senior

Copywriter), Dorina Cioriia (Art Director), Bianca Damian (Account Manager).

ENGIE Romania: Amalia Anghel (Sef Serviciu Comunicare Corporate ENGIE Romania),

Ramona Sararescu (Manager proiect), Loredana Modoran (Manager proiect), Andreea Ionescu

(Coordonator comunicare interna).


Mai mult in Campanii, Conturi, PR


PUBLICITATE: