Simona Halep, Dorna si Salvati Copiii Romania indeamna romanii sa isi ia un #Jobdeosecunda in sprijinul copiilor nascuti prematur
Miercuri, 20 Iunie 2018
 

 

Credit: Dorna / McCann PR

Din 2013 si pana in prezent, Dorna si Salvati Copiii au dotat 50 de maternitati din tara cu 86 de echipamente medicale de specialitate pentru ingrijirea nou-nascutilor prematur, in valoare aproximativa de 600.000 de euro.

adplayers.info

Simona Halep, Dorna si Salvati Copiii Romania indeamna romanii sa isi ia un #Jobdeosecunda in sprijinul copiilor nascuti prematur .

Dorna, in parteneriat cu organizatia Salvati Copiii Romania, lanseaza consumatorilor sai o noua provocare in cadrul campaniei Grija pentru copii: aceea de a-si lua un #Jobdeosecunda in sprijinul copiilor nascuti prematur!

Campania Grija pentru copii, care a ajuns, anul acesta, la cea de-a sasea editie, sustine lupta pentru viata a copiilor nascuti prematur. Incepand cu 2015, Simona Halep, jucatoare profesionista de tenis aflata pe locul I in clasamentul feminin de tenis la nivel mondial, s-a alaturat acestei cauze, indemnand la implicarea activa a fiecaruia dintre noi.

„Ca sportiv de performanta, stiu cat de importanta poate fi o secunda in momente critice. Am pierdut lupte intr-o singura secunda si am castigat altele la fel de repede. De aceea am acceptat provocarea Dorna  si mi-am luat un job de o secunda in sprijinul copiilor nascuti prematur. Sunt convinsa ca implicarea mea – dar si a fiecaruia dintre voi – va contribui la sustinerea copiilor nascuti inainte de termen, asa ca va invit pe toti sa donati o secunda din timpul  vostru pentru ei”, spune Simona Halep, ambasador Grija pentru copii.

Din 2013 si pana in prezent, Dorna si Salvati Copiii au dotat 50 de maternitati din tara cu 86 de echipamente medicale de specialitate pentru ingrijirea nou-nascutilor prematur, in valoare aproximativa de 600.000 de euro.

Lista completa a maternitatilor dotate in cadrul campaniei este disponibila pe site-ul dorna.ro: http://www.dorna.ro/ro/grija-pentru-copii/maternitati.

Campania de anul acesta are un concept special: pornind de la faptul ca, pentru majoritatea dintre noi, o secunda, luata separat, nu inseamna foarte mult, insa, pentru copiii nascuti prematur, ea poate insemna totul, Dorna isi provoaca consumatorii sa isi ia un job de o secunda, oferind o clipa din timpul lor copiilor nascuti prematur.

Mecanica:

Mecanica este urmatoarea: toti cei care doresc sa sustina aceasta cauza  isi pot lua un job de o secunda printr-un gest foarte simplu – printr-un click dat pe site-ul Dorna.ro, pe orice banner online al campaniei sau pe pagina oficiala de Facebook Dorna Romania (www.facebook.com/Dorna.Romania).

Mai mult, dupa ce s-au angajat, sustinatorii campaniei se vor putea implica si folosind kit-ul de sustinator al cauzei (cover photo, video, invitatie recrutare, profile picture frame), recomandand aceasta cauza prietenilor sau prin donatii direct catre Salvati Copiii Romania.

La finalul campaniei, Dorna – cu sprijinul Salvati Copiii Romania – va dona, ca si in anii precendenti, echipamente medicale specializate pentru copiii nascuti prematur – catre maternitatile care au nevoie de ele.  

„De peste sase ani, facem eforturi pentru a sustine lupta copiilor nascuti prematur, in cadrul campaniei Grija pentru copii. Este vorba despre o campanie extrem de importanta pentru noi, pe care vrem sa o continuam si in anii urmatori si prin intermediul careia ne dorim sa oferim o sansa in plus la viata pentru cat mai multi copii nascuti prematur. Atunci cand un copil se naste inainte de termen, un intreg mecanism se pune in miscare in jurul lui pentru a-l ajuta sa depaseasca momentul critic. Este vorba despre familie, medici, asistente. Este o lupta pe viata si pe moarte care se decide, uneori, in cateva secunde. Secunde pe care ei nu le au intotdeauna. De aceea, Dorna vine cu urmatoarea propunere catre consumatorii sai: aceea de a-si lua un #Jobdeosecunda, oferind, astfel, o secunda din timpul lor in sprijinul copiilor nascuti prematur. Este un efort minim din partea noastra, care poate poate insemna totul pentru copiii nascuti prematur" spune Daria Gonta, Senior Brand Manager, Coca-Cola Romania.

„Cu totii ne gandim, la final de zi, ca am fi reusit sa facem mult mai mult bine, daca am fi avut timp, macar o ora in plus. Pentru un copil nascut prematur, e nevoie de multe ori doar de cateva momente, uneori chiar de o secunda, pentru a fi salvati. Aceste momente depind de noi si asta facem in programul de combatere a mortalitatii infantile - dotam maternitatile din tara, pentru ca toti copiii care se nasc sa aiba dreptul la viata. E un program complex, meticulos, asa cum e si efortul minunat al Simonei Halep, careia ii suntem atat de recunoscatori", a declarat Gabriela Alexandrescu, Presedinte Executiv Salvati Copiii Romania.

„Lucram deja de peste 6 ani la campania Grija pentru copii si stim cat de mult au ei nevoie de ajutorul nostru, al tuturor. Din punct de vedere al comunicarii, campania are doua obiective principale – informare / educare si awareness pentru cauza”adauga si Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR.

„Componenta de informare si educare a acestei campanii este mai importanta decat pare la prima vedere – iar atunci cand vorbim despre informare, vorbim inclusiv despre lucruri care pentru noi par de la sine intelese, cum ar fi vizitele periodice la medic in timpul sarcinii – dar care, pentru un numar coplesitor de viitoare mame, nu sunt respectate sau considerate necesare. De multe ori, acest lucru duce la nasteri premature si la complicatii ulterioare, cauzate de faptul ca viitoarea mama ajunge la spital doar in cazul unei urgente medicale si, de cele mai multe ori, nu gaseste acolo echipamentul si personalul medical specializat de care are nevoie” a mai spus Chican.

„Ajungand cu mesajele despre pericolele nasterilor premature la aceste persoane, putem contribui la scaderea numarului de nasteri inainte de termen si, implicit, la prevenirea unor complicatii ulterioare. Nevoia de ajutor in acest domeniu este extrem de mare, astfel, speram ca, prin ceea ce facem, exemplul Dorna sa fie urmat de cat mai multe branduri”conchide omul comunicare.

Dorna si copiii nascuti prematur

In Romania, conform datelor statistice oferite de Ministerul Sanatatii in 2011, prin Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului (IOMC) 'Alfred Rusescu', unul din zece copii se naste prematur, avand nevoie de atentie speciala chiar din prima ora de viata.

Nasterea inainte de termen ii lasa bebelusului mai putin timp pentru dezvoltarea si maturizarea intrauterina, printre consecinte numarandu-se greutatea scazuta la nastere si riscul crescut de aparitie a afectiunilor medicale, inclusiv respiratorii, digestive sau oftalmologice.

Apa reprezinta 79% din corpul unui bebelus, ajuta la digestie, la absorbtia alimentelor, regleaza temperatura corpului si circulatia sangelui, transporta nutrientii si oxigenul catre celule si elimina toxinele. Apa este al doilea element vital dupa oxigen, iar hidratarea corespunzatoare reprezinta o conditie de baza pentru mentinerea sanatatii organismului.

Dorna Izvorul Alb este recomandata atat in alimentatia zilnica a femeilor insarcinate, cat si a proaspetelor mamici care alapteaza, datorita continutului scazut de sodiu. In plus, este ideala pentru pregatirea hranei bebelusilor si hidratarea lor zilnica.

Mai mult in PR, CSR, Responsabilitate Sociala

 


PUBLICITATE: