(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Senior Interactive a dezvoltat pentru brandul Sunsilk suportul online al campaniei “Plimba-ti frumoasele suvite intr-o broscuta cu fite”, ce se desfasoara in perioada 1 Februarie – 1 Iunie 2007, arata reprezentantii companiei cu activitate pe internet.
Mecanica promotiei presupune participarea cu coduri de promotie gasite pe spatele etichetelor de pe sampoanele Sunsilk. Participantele au posibilitatea de a trimite codurile atat prin SMS cat si pe site. Participantele au putut opta sa se inscrie la tragerea la sorti a fiecarei masini. Codurile inscrise in perioadele de promotie sunt valabile numai pentru extragerea anuntata. Pentru a participa la celelate extrageri, participantele trebuie sa inscrie alte noi coduri. Codurile sunt valabile numai pentru o singura extragere. Fiecare participant poate inscrie la fiecare dintre cele 6 extrageri maxim 10 coduri de produs.
Reprezentantii companiei cu activitate pe internet, afirma ca Senior Interactive a intervenit in campania online la niveluri multiple, prin refacerea site-ului de brand si integrarea acestuia cu site-ul de promotie. Promotia are o mecanica integrata, in care posibilitatea de inscriere este oferita atat prin intermediul site-ului www.sunsilk.ro, prin SMS, dar si prin Infoline. Campania online a presupus integrarea intr-o platforma unica a celor 3 canale de comunicare cu consumatorul (web, call center, SMS) si gestionarea centralizata a rapoartelor.
Promotia nationala Sunsilk pentru ingrijirea parului de la Unilever da ocazia participantilor sa castige 6 VW Beettle Cabrio. Conform autorilor campaniei, targetul brandului este: tinere intre 18-25 de ani, pline de viata si care tin la ingrijirea parului lor.
AdPlayersFile
Senior Interactive este o agentie full-service de publicitate online. Principalele servicii oferite sunt: consultanta si strategia de comunicare online, mecanisme de campanii online, web design si web development, integrare cu campanii si promotii offline, search engine optimisation, dezvoltarea de advergames, online media planning si oferirea de servicii de adserver ondemand.
In portofoliul Senior Interactive se mai numara Automobile Bavaria – MAN, Axe - Unilever SCE, Danone PDPA Romania, B. Braun Medical Romania, Dom Automobile, Gazeta Sporturilor (Convergent Media), Heineken Romania, HR Consultanta - RTC Group, HTP Medical, Innovatics, Integrine, ISG PM, Koh-I-Noor Romania, Kinder Bueno by Ferrero, Leadership Development Solutions, Media Rom - Wunderbaum, Opel DiBas, Parliament - Philip Morris, PharmaVita, Romconstruct, Smart Management Agency, Solvay Pharmaceuticals, StanleyBet Romania, Stryker Corporation, Sunsilk - Unilever SCE, Brainspotting, Vitan Towers, Zehnder Group Romania
Senior Interactive a dezvoltat diverse proiecte de comunicare interactiva online si offline, impreuna cu agentii de publicitate ca Draft Romania (Lowe Worldwide), Grey Worldwide, new media Agency, Propaganda, Publicis Romania, Punct Advertising, Violet Advertising.